Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HansJ skrev:OK, får väl bekänna färgen nu då. LIF har spelat kval 5 gånger de senaste åren. Vilket lag hänger med LIF till elitserien nästa år?
Vi får väl se hur det går i kväll, SportExpressen sänder direkt. Har ruggugt dålig koll på allsvensk-lagen, men det är ju gamla kända klubbar i alla fall...Stefanp skrev:Skelefteå lär väl trilla påmålsnöret igen,
HansJ skrev:Hur 17 är det möjligt, 0-4Men SSK får det svettigt på måndag
![]()

Jag är f-n rädd att du har rätt. LIF såg inte alls hungriga ut. Curre har nog rätt, många i laget som redan har nya kontrakt inför nästa säsong. Ingen såg hungrig ut i LIF, medans Tälje var ett lag.goodfella skrev:Jag känner det nu! SSK är på gång. För första gången för i år såg dom inte likgiltiga ut. Leksand får definitivt spela i allsvenskan nästa år.

En pompös, uppblåst, självgod Mora-fan bakom de orden?N.Blomqvist skrev:Såååå underbart skönt!
Dom pompösa, uppblåsta, självgoda Leksingarna har inget i Elitserien att göra.![]()
Kom igen, med de biljettintäkterna LIF bidrar till på bortamatcherna, önskar nog de flesta i hockeysverige att de är kvar i högsta serien. (Om de bara kunde bidra med lite glad-hockey som på den gamla goda tiden oxå...
)HansJ skrev:En pompös, uppblåst, självgod Mora-fan bakom de orden?Kom igen, med de biljettintäkterna LIF bidrar till på bortamatcherna, önskar nog de flesta i hockeysverige att de är kvar i högsta serien. (Om de bara kunde bidra med lite glad-hockey som på den gamla goda tiden oxå...
)
Det var bara FBK, HV och VF som hade större lönebudget än LIF i år, LIF hade iofs många spelare, men det har verkligen inte synts på isen.HansJ skrev:En pompös, uppblåst, självgod Mora-fan bakom de orden?Kom igen, med de biljettintäkterna LIF bidrar till på bortamatcherna, önskar nog de flesta i hockeysverige att de är kvar i högsta serien. (Om de bara kunde bidra med lite glad-hockey som på den gamla goda tiden oxå...
)
Jag tror de behöver en Vikegård eller en Boork, men visst, inköpen måste skötas bättre. Steen pojkarna verkar vilja vara kvar i alla fall oavsett utgången. De tyckte visst att de hade varit delaktiga i skiten, så det ankom på dem att vara med och ställa allt tillrätta. Heder åt sån inställning!Gustav O skrev:Det var bara FBK, HV och VF som hade större lönebudget än LIF i år, LIF hade iofs många spelare, men det har verkligen inte synts på isen.
Masken måste ju få sparken som sportchef för han har ju floppat kopiöst.
Surmasdarth_igel skrev:BRINN I HELVETTET LIF!!!
![]()
![]()
![]()

HansJ skrev:Surmas![]()
Jag tror de stannar kvar för de vet att de inte kan få samma pengar någon annanstans.HansJ skrev:Jag tror de behöver en Vikegård eller en Boork, men visst, inköpen måste skötas bättre. Steen pojkarna verkar vilja vara kvar i alla fall oavsett utgången. De tyckte visst att de hade varit delaktiga i skiten, så det ankom på dem att vara med och ställa allt tillrätta. Heder åt sån inställning!

Nejdå, faktiskt inte. Jag är nöjd vilka som än vinner så länge det inte är Leksand.HansJ skrev:En pompös, uppblåst, självgod Mora-fan bakom de orden?Kom igen, med de biljettintäkterna LIF bidrar till på bortamatcherna, önskar nog de flesta i hockeysverige att de är kvar i högsta serien. (Om de bara kunde bidra med lite glad-hockey som på den gamla goda tiden oxå...
)
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen