Kvallsrepan

Klimatet............

Söndag 7 december 2008,

Västkusten/Sverige. Tidig morgon 1 minusgrad. Ser så där ut utanför fönstret. Annars mycket regn, snö och kalla råa vindar. Hade jag ej varit tvungen att hasa mig till jobbet idag, skojar det är kul på jobbet, så hade jag kört en liten runda med hoj. Sol upp lite efter 08 och ner lite före 16 men som sagt molnen lurar oss!

Det ser skönt ut där du lever, fast jag vet att vardagen är tuff även där.

Ha det gott, köp en glass till mig på Santa Monica Pir.

MvH Toyman, drömmer ibland tillbaka. Resan High Way One upp till San Francisco på det tidiga 80talet på en Yamaha 1100 Midnight Special. Tänk om man haft kamera på tanken då och fått ett par klipp på You Tube. Sikket minne!
 

Bifogat

  • Carlifornien 1-4 s.JPG
    Carlifornien 1-4 s.JPG
    182.6 KB · Visningar: 189
En sann liten Sony.. kanske Cybershot.. vet inte. Den ar pa andra uppdrag idag. 8mp iaf.. sen har jag en midjevaska som jag gjort ett litet hal i ytterfacket dar optiken kan titta ut.. nasta gang tankte jag knyta vaskan runt halsen, just under hjalmen, far se hur det blir..

Det ser skönt ut där du lever, fast jag vet att vardagen är tuff även där. Ha det gott, köp en glass till mig på Santa Monica Pir.

mjo.. glad att vara har, men som du sager, har min del att bita i.. saker inte helt latt, saknar lite svensk ordning och freshness! Maten har ar ju forgiftad och ravarorna andrahands kvalle som regel.! blah.. Min hojj ar min Saviour har. Kanske cruisar ner till S Monica nasta helg. Drill, drill drill!
 
The westcoast!

Santa Monica, posta en bild!

En sann liten Sony.. kanske Cybershot.. vet inte. Den ar pa andra uppdrag idag. 8mp iaf.. sen har jag en midjevaska som jag gjort ett litet hal i ytterfacket dar optiken kan titta ut.. nasta gang tankte jag knyta vaskan runt halsen, just under hjalmen, far se hur det blir..



mjo.. glad att vara har, men som du sager, har min del att bita i.. saker inte helt latt, saknar lite svensk ordning och freshness! Maten har ar ju forgiftad och ravarorna andrahands kvalle som regel.! blah.. Min hojj ar min Saviour har. Kanske cruisar ner till S Monica nasta helg. Drill, drill drill!
 
nei.. tanker posta dessa



DSC00737.jpg


DSC00749.jpg


DSC00755.jpg


DSC00753.jpg


DSC00750.jpg


DSC00768.jpg


DSC00735.jpg


DSC00732.jpg
 
Vad händer på dom två sista bilderna? Ser ut som en krigszon.

När man ser vädret i California undrar man ju va fan man gör här i mörkret..bläää
 
brunnit.. inte langt fran mig, for tva veckor sedan, the "Tea Fire" mitt i Santa Barbara. Lite halv jobbigt faktiskt, nagra intensiva natter.. brann i fyra dagar tror jag, evak och grejjer..

for ovrigt ar det ratt kallt och suuurt.. iaf kvall, natt och morgon
 
Last edited:
Allright, men då dröjer det väl 100 dagar till nästa regnskur. Så har jag fattat att det är där borta.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top