utlandspojken
Brysselkal gor dig STARK!
Kvallsrepan!
Jau.. tog en liten kvallstur igar, Suburban. Experimenterar fortfarande med cameran, youtube comprimera knasigt denna ggn!, det ar inget specielt, bara lite dromsk korning.. sa.. wellever, mja. here goes..
http://www.youtube.com/watch?v=pUc7sakWKeU
Jau.. tog en liten kvallstur igar, Suburban. Experimenterar fortfarande med cameran, youtube comprimera knasigt denna ggn!, det ar inget specielt, bara lite dromsk korning.. sa.. wellever, mja. here goes..
http://www.youtube.com/watch?v=pUc7sakWKeU
Last edited: