Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var hela 3 tappra som dök upp. Vi får överväga hur vi ska göra i fortsättningen, det här blev alldeles för dyrt. De som körde fick iallafall valuta för pengarna![]()
Tråkigt att så få dök upp.
För att lyckas med framtida kvällsrace bör man nog ta en titt i kalendern och inte lägga dem så nära SM-helgerna som i det här fallet, precis efter Falken och bara en dryg vecka före Sviestad.
Normalt startförfarande tror jag också är att föredra eftersom det är ett moment många vill träna på.
Keep up the good work![]()
Jag vet, men det gör ju inte "tävlingen" direkt attraktiv.Att startförfarandet förändradets berodde på buller. Det var ingen "bullerdag" igår
Jag vet, men det gör ju inte "tävlingen" direkt attraktiv.
Skulle normal start funka om alla hade godkänd bullernivå alltså? Isf är det väl bara att svartflagga dom som låter för mycket på kvalet och starta normalt? Eller har jag missat någon viktig detalj nu?Vi kan köra konventionell start om förarna ser till att ha ordning på sitt buller. Ytterligare ett argument för att inte chansa med ljudet![]()
Skulle normal start funka om alla hade godkänd bullernivå alltså? Isf är det väl bara att svartflagga dom som låter för mycket på kvalet och starta normalt? Eller har jag missat någon viktig detalj nu?![]()
Ja, naturligtvis! Men om man har ett kval kan man ju svartflagga dom då! Under kvalet kommer man ju ändå aldrig få startproblemljuden. Men visst, det är väl alltid nån som rycker insatsen eller så mellan kval å raceJa, du har missat de som chansar på att inte bli diskade. Kanske är problemet löst, i och med debatterna som varit efter SO/SM, det vet vi nästa gång vi kör.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |