Kvällens i-lands problem

valmers skrev:
Du har nästan rätt. Dator i sängen.
Kladda inte ner tangentbordet med syltmackor nu :ajjabajja

Du som sulle fixa knullisar denna helg, vad hände?

GSXR1100R skrev:
Hur många brudar raggar man med en rejsbuss?

Förutom MW? :va

Men å andra sidan, är det brudar du e ute efter så finns det egentligen bara en bil som gäller (i alla fall i mörkaste värmland), rosa cadilac!

Biifer skrev:
Tillåter mig att svara: Fler än i en liten röd Fiat :7peta
Ser framför mig: en rostig Transit från -86... finns inga brudar som tycker att en Transit är söt :fakta

Går det inte att vinkla in den så att den ligger ner?

Annars tror jag på våld, vilja och vasselin :fakta

GSXR1100R skrev:
Gahhh hur ska jag få ner minimoton i bakluckan på Barchettan, går ju inte att stänga luckan :va

Det va ju inte så svårt. Lasta i Golfen ragga i Fiaten. Eller skaffa en Seat Inca, brudar som satan går in i bak och lasta kan man göra.

Fråga kolon, har du sålt din folkrace bil?

Sätt Minimoton i barnstol i passagerarsätet. Ungar är mjuka och när du slår igen bakluckan så 'flexar' dom bättre än en hård Minimoto. Föressten är det bara att hitta på en lek som innebär att man ska åka i bakluckan på pappas bil så får man lördagsgodis eller nått så behöver du inte ens använda våld.

WestW skrev:
Sätt Minimoton i barnstol i passagerarsätet. Ungar är mjuka och när du slår igen bakluckan så 'flexar' dom bättre än en hård Minimoto. Föressten är det bara att hitta på en lek som innebär att man ska åka i bakluckan på pappas bil så får man lördagsgodis eller nått så behöver du inte ens använda våld.
Ahhh äntligen ett tips som verkar funka :tummenupp

Qwerty skrev:
Det va ju inte så svårt. Lasta i Golfen ragga i Fiaten. Eller skaffa en Seat Inca, brudar som satan går in i bak och lasta kan man göra.

Fråga kolon, har du sålt din folkrace bil?
Här säljs ingenting, flest prylar när han dör vinner...

Back