Du har nästan rätt. Dator i sängen.GSXR1100R skrev:Nu släcker snart syster Britta i salen, skynda dig att logga ut din simultant...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har nästan rätt. Dator i sängen.GSXR1100R skrev:Nu släcker snart syster Britta i salen, skynda dig att logga ut din simultant...
Tillåter mig att svara: Fler än i en liten röd FiatGSXR1100R skrev:Hur många brudar raggar man med en rejsbuss?
Kladda inte ner tangentbordet med syltmackor nuvalmers skrev:Du har nästan rätt. Dator i sängen.
GSXR1100R skrev:Hur många brudar raggar man med en rejsbuss?
Du raggar inga brudar oavsett bil.GSXR1100R skrev:Hur många brudar raggar man med en rejsbuss?
Ser framför mig: en rostig Transit från -86... finns inga brudar som tycker att en Transit är sötBiifer skrev:Tillåter mig att svara: Fler än i en liten röd Fiat![]()
Killar går oxå bravalmers skrev:Du raggar inga brudar oavsett bil.
Trött som ett spädbarn. I morgon kanske.GSXR1100R skrev:Kladda inte ner tangentbordet med syltmackor nu![]()
Du som sulle fixa knullisar denna helg, vad hände?
Trött som en pensionär heter detvalmers skrev:Trött som ett spädbarn. I morgon kanske.
Nej, tyvärr inte.GSXR1100R skrev:Trött som en pensionär heter det![]()
Kommer du ner till Knudan den 15/5 och hejar på mig, du har ju lovat.valmers skrev:Nej, tyvärr inte.
GSXR1100R skrev:Gahhh hur ska jag få ner minimoton i bakluckan på Barchettan, går ju inte att stänga luckan![]()
Ahhh äntligen ett tips som verkar funkaWestW skrev:Sätt Minimoton i barnstol i passagerarsätet. Ungar är mjuka och när du slår igen bakluckan så 'flexar' dom bättre än en hård Minimoto. Föressten är det bara att hitta på en lek som innebär att man ska åka i bakluckan på pappas bil så får man lördagsgodis eller nått så behöver du inte ens använda våld.
Här säljs ingenting, flest prylar när han dör vinner...Qwerty skrev:Det va ju inte så svårt. Lasta i Golfen ragga i Fiaten. Eller skaffa en Seat Inca, brudar som satan går in i bak och lasta kan man göra.
Fråga kolon, har du sålt din folkrace bil?
GSXR1100R skrev:Hur många brudar raggar man med en rejsbuss?
Britta, 65, blir säkert till sig i trasorna.CorbenDallas skrev:Hur många brudar raggar du med två barnbarn i passagerarsätet?![]()
Varför sitter du ensam hemma en lördag?valmers skrev:Britta, 25, blir säkert till sig i trasorna.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |