Kustvägen-repan är med i morgonens lokalblaska

Undrar om man skulle busa lite :fattartil Fippla till givaren till hastighetsmätaren så den visar dubbla hastigheten, eller kanske 3ggr så hög. Sen filmar man när man ligger i 270 (90km/h) och blir omkörd av blandade familjekombis och linjebussar :D

räcker väll å dreva ner som fan i fram? så som GR gör typ ;)

This video has been removed by the user. :)

Attans ;). Men det såg ut som Lame riders iaf

Det kvittar, alla är vi nu ligister ;)

Fan vad specialpreppad racemaskin jag har :D
ah den har striiipes å den är silver! :skrämd

This video has been removed by the user. :)

Attans ;). Men det såg ut som Lame riders iaf

ah made by hinken, men de finns fler LR klipp på tuben ;)

[YOUTUBE-ID]fTMiQmSBY6w[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Mcm7VsKDu0A[/YOUTUBE-ID]

btw: hur tar man bort sånt man har lagt upp?

Last edited:
Som det skrevs tidigare så är det inte jag som kör utan det är "Lameriders pojkarna".
Däremot så redigerade jag om den för något år sedan när jag och en kompis drev med en arbetskompis (orkar inte skriva hela den historien).
Det var inte riktigt meningen att filmen skulle komma ut så här utan den skulle bara användas i det interna skämtet..

Jag plockade bort filmen nu för att undvika bekymmer på mitt nuvarande jobb då det kan vara lite känsligt.

Sorry Lameriders:krama
//Hinken

Hur fan orkar folk gnälla över sånt här, hur kör gnällisarna sina hojjar? Alltid rätt hastighet, ALDRIG omkörning osv??

Hur fan orkar folk gnälla över sånt här, hur kör gnällisarna sina hojjar? Alltid rätt hastighet, ALDRIG omkörning osv??

Precis.. Det är ett jävla tjötande här på sporthoj.

Det finns säkert bil filmer på youtube där dom kör som svin men jag tror inte bilar kommer förbjudas i sverige för de.

Och om dom förbjuder motorcyklar tror jag inte dom gör det för några kör lite fort på en film dom laggt ut på youtube. Då går dom nog mer på antal olyckor mm..

Dock är det urbota dumt att förse fi med ammo.

Kan det vara ägaren till den röda porschen som brukar stå utanför NT-byggnaden som blivit ifrån åkt av en hoj :D ?

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard