hejdaniel
Medlem
GSXR1100R skrev:Intressant debatt, men Swedie ville INTE ha synpunkter på jeans vs skinnställ, han ville delge oss fina krokvägar i USA.
Jag vet.. kunde inte hålla mig.
Älskar dessa filmer Swedie... keep it up
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Intressant debatt, men Swedie ville INTE ha synpunkter på jeans vs skinnställ, han ville delge oss fina krokvägar i USA.
Äre verkligen sådär? Jag tror inte det framgår på filmen hur pass helballt det stället är.Marals76 skrev:Åhhh vad vackert![]()
Längtar såååå till värmen.
Ps. Vägen liknar lite vägen mellan Lilla Edet o Backamo![]()
Nerå! Man hejar även därborta. Fast oftast inte till Cruisers å liknande då deras attityd är rätt rutten oftast. Fast jag är sån som inte bryr mig ifall folk inte hejar tillbaka. Det betyder bara att jag är bättre person att de inte hejar tillbaka. Så coola är dem inte.Mr.Dna skrev:Grymm film. Men är det bara i Sverige som motorcyklister hälsar på varandra?
![]()
Affirmative.Bingo skrev:Ta mig dit och gör det nu
Är det samma Palomar som har ett astronomiskt obeservatorium på toppen?
Ey! För några år sedan kunde man hyra 5-metersreflektorn för 1 800 $/natt. Det hadde vatt nått. Först köra som en tok hela dan och sen glo på himmelens härligheter hela natten.valmers skrev:Affirmative.

Kalifornien eller California. Bestäm dig, gubbe.Bingo skrev:Ey! För några år sedan kunde man hyra 5-metersreflektorn för 1 800 $/natt. Det hadde vatt nått. Först köra som en tok hela dan och sen glo på himmelens härligheter hela natten.
Oh boy, tror jag flyttar till Californien![]()
Nej, banna mig på livstid.toca1 skrev:valmers spammar,, skicka på han ett par dygns banning så han lungnar ner sig lite.
valmers skrev:Nej, banna mig på livstid.
Det är inte sprickor, det är "ex-sprickor". S.k "tar snakes". Patchade sprickor.berggren_martin skrev:TrevligtTycker att ni körde på rätt bra ändå med tanke på sprickorna i vägen, alla luriga kurvor och de där knödödarpucklarna.
valmers skrev:Man ser väldigt sällan helställ på gatorna i länderna i Europa eller Asien heller; verkar vara en svensk/nordisk företeelse. En bra sådan, det kan jag intyga.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|