Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mig veterligen så är det nog bara på Anderstorp och kanske Knutstorp som det förstörts bandagar med normala slip-ons.
jag har kört åtskilliga bandagar på resten av banorna i sverige de senaste 4 åren och aldrig varit med om någon som inte fått köra pga ljudkrav. Själv har jag alltid haft helsystem typ ackra eller liknande och det låter inte speciellt mycket även om det säkert inte klarar 95 db om man passerar i 200 på 3-4 meters håll men det är det ingen som har krävt heller.
Då kan du aldrig ha kört på michelins mönstrade race däck som fanns för 5-6 år sedan.
Snuskigt halt när det var kallt och man trodde att bakhjulet inte satt fast innan det fick upp tempen.
Lowsidade med baken ut först efter lite pådrag ut från en kurva.![]()
Tack o lov tror jag michelin har förbättrat lågtemp greppet numera på sina racedäck.
Förlåt, jag glömde Falkenberg.
Hur nitiska är ni där nere? Får de en chans att hålla igen lite på rakan eller är det bara att packa å åka hem för dem ni mäter till 97 db vid en förbipassering? Måste ju ha en viss betydelse om man åker på vänster eller höger sida om banan förbi mätaren, skiljer ju säkert 5-8 meter i längd från mätpunkten.
Hur nitiska är ni där nere? Får de en chans att hålla igen lite på rakan eller är det bara att packa å åka hem för dem ni mäter till 97 db vid en förbipassering? Måste ju ha en viss betydelse om man åker på vänster eller höger sida om banan förbi mätaren, skiljer ju säkert 5-8 meter i längd från mätpunkten.

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |