Kungen har anlänt!

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil

jooo då=)

Bifogat

• newbie5.jpg
    newbie5.jpg
    22.2 KB · Visningar: 41
enduroemil skrev:
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil
Du är inte ensam i ditt beslut. Välkommen till denna drog :tummenupp

enduroemil skrev:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil

Välkommen!!!
Började själv min hojkarriär med en RD125.
Uppmanar alla att hälsa på unga som åker "skitraka". De kommer säkerligen att köpa tung senare. Men snart struntar jag i all hälsa på kromslädarna som sällan gör det tillbaka. Tror det gäller första-gångs-åkarna-med stadd kassa-som-inte-tittar-längre-fram-än framhjulet.

Försök hålla en hög kvalitet i det svenska språket. Hur kommer det att se ut framöver i arbetslivet när en utredning kommer att bestå av "Öhh" och "ba skulle ut o tjakka"....

Själv hade jag 2:a i svenska, men man lär sig med tiden med bra stöd från omvärlden.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär