Kungen har anlänt!

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil
 
jooo då=)
 

Bifogat

  • newbie5.jpg
    newbie5.jpg
    22.2 KB · Visningar: 41
enduroemil skrev:
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil
Du är inte ensam i ditt beslut. Välkommen till denna drog :tummenupp
 
enduroemil skrev:
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil

Välkommen!!!
Började själv min hojkarriär med en RD125.
Uppmanar alla att hälsa på unga som åker "skitraka". De kommer säkerligen att köpa tung senare. Men snart struntar jag i all hälsa på kromslädarna som sällan gör det tillbaka. Tror det gäller första-gångs-åkarna-med stadd kassa-som-inte-tittar-längre-fram-än framhjulet.

Försök hålla en hög kvalitet i det svenska språket. Hur kommer det att se ut framöver i arbetslivet när en utredning kommer att bestå av "Öhh" och "ba skulle ut o tjakka"....

Själv hade jag 2:a i svenska, men man lär sig med tiden med bra stöd från omvärlden.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top