kulturnatten!

Tweety

Tweety är gud!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha Thundercat
är det ingen som ska ut och göra stan osäker i kväll? :öl Det är ju många ställen som har öppet till 4! Tex. Felini som har ett bar band som spelar massa kanon covers!!! :rock
 
...och nu när det bara är början på kvällen - kallas det då för kulturskymning ?

Hmm , nej jag ska nog ut och klappa om den lånade Hondan och sedan blir det kvällsmat och pilsner i tv-soffan (är rejält trött och sliten idag).
 
Klart staden ska göras osäker även ikväll!
(var förståss ganska säker fast jag var ute igår : )

Men mina kompisar kommer inte vilja gå
på Felini så vi springer säkert på nå annat 14'is ställe : (
 
Jag har vart ute o gjort den osäker med min ögonsten, dock var det för mycket barn på vägarna så hon fick gå o lägga sig igen :(
 
Kom till Uppsala vid 23,30 tiden efter en 45-milatur. Tankade för att sedan ta en sväng förbi pumpen. Men jag fick inte ens svänga in på västra ågatan. Kulturnatten är då inget för knuttar.
 
20SK skrev:
Jag har vart ute o gjort den osäker med min ögonsten, dock var det för mycket barn på vägarna så hon fick gå o lägga sig igen :(

Tror minsann jag såg dig idag när jag var på väg ner till krogen vid 23:00 snåret.

God natt på dig Tweety trots att jag vet att du redan sover :crash
"många ställen som har öppet till 4" Vad spelar det för roll när du går hem lagom till bollibompa har slutat :whip
 
Då var la du ett av barnen :brynad Nej det var helt enkelt för mycket folk som sprang över vägarna hit o dit, dom flesta var bra "balla" åx o gick demonstativt långsamt mitt framför så dom kunde visa sina andra 14 åriga kompisar hur balla dom var med lite folköl i kroppen. Vart en repa på E4:an såg ingen annan hoj så då vart de o åka hem igen.

Men idag ska jag ut igen o göra vägarna osäkra :rock
 
M:et skrev:

God natt på dig Tweety trots att jag vet att du redan sover :crash
"många ställen som har öppet till 4" Vad spelar det för roll när du går hem lagom till bollibompa har slutat :whip

Men då!!! :finger Jag var ju lite trött och du var ju faktiskt oxå på väg hem!!!!! :fatta!
 
det var det värsta !? VAFFÖÖ sa ingen att fellini hade öppet till fyra.... !DOH!
/z

jaja.. det får bli nästa gång då...
var ju ändå uppe då så.. :fakta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top