kulturnatten!

Tweety

Tweety är gud!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Yamaha Thundercat
är det ingen som ska ut och göra stan osäker i kväll? :öl Det är ju många ställen som har öppet till 4! Tex. Felini som har ett bar band som spelar massa kanon covers!!! :rock

...och nu när det bara är början på kvällen - kallas det då för kulturskymning ?

Hmm , nej jag ska nog ut och klappa om den lånade Hondan och sedan blir det kvällsmat och pilsner i tv-soffan (är rejält trött och sliten idag).

Klart staden ska göras osäker även ikväll!
(var förståss ganska säker fast jag var ute igår : )

Men mina kompisar kommer inte vilja gå
på Felini så vi springer säkert på nå annat 14'is ställe : (

Jag har vart ute o gjort den osäker med min ögonsten, dock var det för mycket barn på vägarna så hon fick gå o lägga sig igen :(

Kom till Uppsala vid 23,30 tiden efter en 45-milatur. Tankade för att sedan ta en sväng förbi pumpen. Men jag fick inte ens svänga in på västra ågatan. Kulturnatten är då inget för knuttar.

20SK skrev:
Jag har vart ute o gjort den osäker med min ögonsten, dock var det för mycket barn på vägarna så hon fick gå o lägga sig igen :(

Tror minsann jag såg dig idag när jag var på väg ner till krogen vid 23:00 snåret.

God natt på dig Tweety trots att jag vet att du redan sover :crash
"många ställen som har öppet till 4" Vad spelar det för roll när du går hem lagom till bollibompa har slutat :whip

Då var la du ett av barnen :brynad Nej det var helt enkelt för mycket folk som sprang över vägarna hit o dit, dom flesta var bra "balla" åx o gick demonstativt långsamt mitt framför så dom kunde visa sina andra 14 åriga kompisar hur balla dom var med lite folköl i kroppen. Vart en repa på E4:an såg ingen annan hoj så då vart de o åka hem igen.

Men idag ska jag ut igen o göra vägarna osäkra :rock

M:et skrev:

God natt på dig Tweety trots att jag vet att du redan sover :crash
"många ställen som har öppet till 4" Vad spelar det för roll när du går hem lagom till bollibompa har slutat :whip

Men då!!! :finger Jag var ju lite trött och du var ju faktiskt oxå på väg hem!!!!! :fatta!

det var det värsta !? VAFFÖÖ sa ingen att fellini hade öppet till fyra.... !DOH!
/z

jaja.. det får bli nästa gång då...
var ju ändå uppe då så.. :fakta

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage