Kulturer som odlar onödigt risktagande

Var är människor minst rädda om sitt eget liv?

• Antal röstningar
    0
Och droger! Kollade på ett ihopklipp från Ryssland där folk försöker bli påkörda (tydligen därför alla har "dashcams" fö) för att få pengar. I kommentarena så skyllde nån på drogen krokodil å efter en googling hamna jag på Flashback (såklart!) och vidare till den här sidan.
TITTA INTE PÅ FILMEN OM DU ÄR DE MINSTA KÄNSLIG. Biverkningarna av att smälta ner antidepressiva tabletter i bensin å sen skjuta de är helt oväntat inte trevliga!
:zpy

http://www.liveleak.com/view?i=198_1279413378&comments=1&safe_mode=off

Sjukaste och mest tragiska jag sett i hela mitt liv, tydligen ska folk i Västerås börjat me detta också....
Nu kan jag inte vodka, men vad är det som ger dessa biverkningar?

Är det som du antyder, att brukarna löser psykofarmaka i petroleumdestilat eller vad?

Nu kan jag inte vodka, men vad är det som ger dessa biverkningar?

Är det som du antyder, att brukarna löser psykofarmaka i petroleumdestilat eller vad?

Ja de ska tydligen ge ett heroinrus fast billigare

Enligt experterna på FB så är de bindemedlet i antidepptabletterna som pluggar igen kapillerärerna...

Ja de ska tydligen ge ett heroinrus fast billigare

Enligt experterna på FB så är de bindemedlet i antidepptabletterna som pluggar igen kapillerärerna...

Aha, det är ett budgetalternativ, jamen då är det ju helt i ordning med förtvinande vener och exponerat skelett.

Tror du är något väsentligt på spåret. Den som är övertygad om ett liv efter detta torde inte vara lika rädd om sitt skinn som andra.

Tror snarare att det är en kunskapsfråga. I sverige och norden har vi trots allt bland de bästa utbildningssystemen i världen, och med jämförelsevis hög omvärldsförståelse. Vi har bättre koll på riskerna, helt enkelt. Dessutom tror jag vår kultur alltid genomsyrats av en samarbetstanke i någon mån (utan samarbete överlevde man inte vintern liksom), och en uppfattning att det man själv gör påverkar andra. Dvs, vi tar mindre risker eftersom vi också vet att det kan drabba andra än oss själva.

Gällande Velodrom-diskussionen så var det ju lite roligt att tråden startade med just ett sånt klipp.
Jag var på en av de stora hojträffarna på High Chaparall strax innan millenieskiftet och där hade de ett år ställt upp dromen.
Tillställningen kördes sedan många år av samma grupp och var bekanta till en killkompis till mig (som f.ö. är medlem här på forumet). Jag och en tjejkompis kollade på föreställningen och i slutet av den frågade de om nån i publiken ville åka med. "Jaaa!" tyckte vi brudar och fick kliva ner i dromen.
Vi fick sitta på styret på varsin hoj och de skjutsade runt oss några varv runt väggarna. Jag tjöt rätt ut "fy faan va härligt!!!".:yoparty:yoparty:yoparty
Jag ångrar det inte en sekund och vill påstå att det inte är mer farligt än att köra bil på vanlig väg.:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park