Tror du är något väsentligt på spåret. Den som är övertygad om ett liv efter detta torde inte vara lika rädd om sitt skinn som andra.Buddhister. Deras mål är ju att återfödas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror du är något väsentligt på spåret. Den som är övertygad om ett liv efter detta torde inte vara lika rädd om sitt skinn som andra.Buddhister. Deras mål är ju att återfödas..
Nu kan jag inte vodka, men vad är det som ger dessa biverkningar?Och droger! Kollade på ett ihopklipp från Ryssland där folk försöker bli påkörda (tydligen därför alla har "dashcams" fö) för att få pengar. I kommentarena så skyllde nån på drogen krokodil å efter en googling hamna jag på Flashback (såklart!) och vidare till den här sidan.
TITTA INTE PÅ FILMEN OM DU ÄR DE MINSTA KÄNSLIG. Biverkningarna av att smälta ner antidepressiva tabletter i bensin å sen skjuta de är helt oväntat inte trevliga!
http://www.liveleak.com/view?i=198_1279413378&comments=1&safe_mode=off
Sjukaste och mest tragiska jag sett i hela mitt liv, tydligen ska folk i Västerås börjat me detta också....
Nu kan jag inte vodka, men vad är det som ger dessa biverkningar?
Är det som du antyder, att brukarna löser psykofarmaka i petroleumdestilat eller vad?
Ja de ska tydligen ge ett heroinrus fast billigare
Enligt experterna på FB så är de bindemedlet i antidepptabletterna som pluggar igen kapillerärerna...
Tror du är något väsentligt på spåret. Den som är övertygad om ett liv efter detta torde inte vara lika rädd om sitt skinn som andra.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |