Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Behöver du en dejt? Jag följer om du vill iallafall![]()
Visst är det härligt att bo i en stad med rikt kulturutbud![]()
Jag tror jag var upptagen just den kvällen, du hittar mig på räcket på kajen, med lite tur så pissar någon alkis på containersarna...

En gång pissade jag på polisstationen i piteå, poliserna ansåg inte att det var performance art utan gav mig en rejäl utskällning plus saftiga böter.
Tur att man flyttat till umeå där dom förstår sig på pissandets fröjder.![]()

Vi pratade om det där och kom fram till att det vore fett nice att bara gå omkring och pissa lite och håva in cashen men nu är det redan gjort. Undrar om det går bra om man bajsar? Funkar det lika bra som kille tror ni? Var ju mycket om att utmana könsroller och sånt tydligen.
Ok, man kanske skulle spela in lite "golden showers" och sälja som konst då?
Idioter...

Vi pratade om det där och kom fram till att det vore fett nice att bara gå omkring och pissa lite och håva in cashen men nu är det redan gjort. Undrar om det går bra om man bajsar? Funkar det lika bra som kille tror ni? Var ju mycket om att utmana könsroller och sånt tydligen.
För att det ska vara konst måste konstnären vara känd och ha gjort några konstverk som uppnår "verkshöjd"

kommentar 1:
"kvinnor alltså... *suck*"
kommentar 2:
är det inte bara att stämma henne svinhårt för dom olagliga handlingarna hon genomfört? är ju t.o.m. hon själv som säljer bevismaterialen...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |