Kultur... Fy fan!

• Thread starter Thread starter GuW
  • Start date Start date
Ok, man kanske skulle spela in lite "golden showers" och sälja som konst då?
Idioter...

Behöver du en dejt? Jag följer om du vill iallafall:tummenupp

Visst är det härligt att bo i en stad med rikt kulturutbud :tummenupp

Jag tror jag var upptagen just den kvällen, du hittar mig på räcket på kajen, med lite tur så pissar någon alkis på containersarna...

Visst är det härligt att bo i en stad med rikt kulturutbud :tummenupp

Jag tror jag var upptagen just den kvällen, du hittar mig på räcket på kajen, med lite tur så pissar någon alkis på containersarna...

En gång pissade jag på polisstationen i piteå, poliserna ansåg inte att det var performance art utan gav mig en rejäl utskällning plus saftiga böter.

Tur att man flyttat till umeå där dom förstår sig på pissandets fröjder.:tummenupp

En gång pissade jag på polisstationen i piteå, poliserna ansåg inte att det var performance art utan gav mig en rejäl utskällning plus saftiga böter.

Tur att man flyttat till umeå där dom förstår sig på pissandets fröjder.:tummenupp

:D :D man skall aldrig förakta en härlig sjua:D

Vi pratade om det där och kom fram till att det vore fett nice att bara gå omkring och pissa lite och håva in cashen men nu är det redan gjort. Undrar om det går bra om man bajsar? Funkar det lika bra som kille tror ni? Var ju mycket om att utmana könsroller och sånt tydligen.

Vi pratade om det där och kom fram till att det vore fett nice att bara gå omkring och pissa lite och håva in cashen men nu är det redan gjort. Undrar om det går bra om man bajsar? Funkar det lika bra som kille tror ni? Var ju mycket om att utmana könsroller och sånt tydligen.

Du får väl sitta och kissa då.

Nja, det är inte så lätt det där, jag känner ett par konstnärer (av mer traditionellt typ) och det är så att det du och jag gör kan aldrig kallas konst.
För att det ska vara konst måste konstnären vara känd och ha gjort några konstverk som uppnår "verkshöjd"?
Sen är allt det den personen gör konst. (även att pissa offentligt)
Om en alkis pissar på en container är det mer att anse som grafitti.

Om jag skulle svetsa ihop två brunnslock så är det skrot
Om en konstnär gör det så är det konst.

Jag rekommenderar ett besök på Umedalens skulptur/konstpark (Umedalen är ett gammalt nerlagt mentalsjukhus) för att ytterligare förkovra dig inom konstyttringens svåra konst.
Delvis nergrävda badkar, staplar av läskbackar, en nergrävd dörr, en häst i en skorsten som gnäggar, diverse järnbalkar, landningsljus mitt i skogen och annat mysigt lockar...

Annars kan man ju alltid gå på motormuseumet som finns på samma område och titta på gamla motorcyklar.

För att det ska vara konst måste konstnären vara känd och ha gjort några konstverk som uppnår "verkshöjd"

Härmed inbjudes alla till en konstutställning på stortorget i Linköping. Den 8/4-2007 kl 01:30.

Föreställningens inledande akt 1 börjar med att konstutövaren kryper på alla fyra ifrån krogområdet på ågatan, till filbytarstatyn på stortorget.
Därefter inleds akt 2, med att aktören lyfter på ena bakbenet, och utför ett hisnande flödesvätskespel, s.k. doggy pee style.
Akt 3 slutakten, kommer tekniken ålning föra aktören bort till stora hotellet. Vid ett stort intresse kommer slutakten även utökas med en utläggning av en pizza, innehållande ravioli, öl och whiskey.

Inträde: fri entré. Alla är välkomna!

GuW, tror du att det är tillräcklig konstnärlig ”verkshöjd” på detta? :va :tungan

kommentar 1:
"kvinnor alltså... *suck*"

kommentar 2:
är det inte bara att stämma henne svinhårt för dom olagliga handlingarna hon genomfört? är ju t.o.m. hon själv som säljer bevismaterialen...

kommentar 1:
"kvinnor alltså... *suck*"

kommentar 2:
är det inte bara att stämma henne svinhårt för dom olagliga handlingarna hon genomfört? är ju t.o.m. hon själv som säljer bevismaterialen...

Stämma? Det är inte USA du bor i, på sin höjd får hon samma böter som Honkiie fick när han pissade på polisstationen i piteå (det har jag med gjort, pissvänlig vägg det där), men skulle hon få det så får ju bara kärringjäveln mer publicitet.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg