Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zana skrev:
Wiseguy skrev:Varför inte denna 125:a
http://www2.blocket.se/view/2026327.htm?l=0&c=1&city=0
En Ducati 125 Sport Special
Zana skrev:
Rammstein skrev:I stället för en Husabergare? Får du ju nästan utseendet från hojarnas konung också![]()

Minns du blinkersen jag visade som satt lite löst? Den gick av helt idag och hänger i kablarna nuZana skrev:

Rammstein skrev:Minns du blinkersen jag visade som satt lite löst? Den gick av helt idag och hänger i kablarna nu![]()
Zana skrev:Ajj då, Det var ju inte kul....
Det går inte att limma då? Jag såg inte riktigt på vilket sätt den satt löst, var det att den hade spruckit eller hade den bara vibrerats loss?
Det är ju inte så dyrt med snygga miniblinkers, synd att jag inte har några liggandes... Jag har bara ett par original klx blinkers = stooora... hehe
Edit: Du sa ju att det inte var så halt på de trafikerade lederna, men när vi låg bakom dig såg det ganska snorhalt ut ju... Haha, du är en riktig mc-entusiast![]()

Rammstein skrev:Det är gummit som har spruckit...eller rättare sagt Dirtbike som lyckats sabba den.
Vid 100 mils servicen fick jag lite repor i plasten...vid 600mils servicen en mer eller mindre avbruten blinkerstrodde den skulle hålla, men icke
![]()
Ska prova limma, MEN...ska man använda superlim eller nåt mer elastiskt? Vibrerar bra där bak![]()
När har ni legat efter? Var det efter att jag lämnat skärmen?![]()
Kanske skulle montera tillbaks backspeglarna![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |