Kul grusvägar runt Malmö ?

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Några förslag ?

För mkt lattjo inne i stan kommer o kosta mig kortet......

har du provat att ta dig ut från malmö någon gång?? vimmlar av grusvägar överallt runt omkring malmö (så länge du kommer ut från malmö stad).
kör mot sjöbohållet..sen är det bara att ta första bästa höger om ladan...hehe..

Mellan sjöbo o ystad ungefär, där kan du köra grus tills du tröttnar. I häckeberga finns även "grusringen" att testa (inte så svängigt dock). Runt Höör kan du kombinera bra grusköra med ruskigt krokiga asfaltsvägar, rekommenderas!

WebGringo skrev:
2167443 Några förslag ?

För mkt lattjo inne i stan kommer o kosta mig kortet......

Vi är ett par nybörjare från Lundaområdet som testar lite grusvägar. Vi lekte av oss rätt rejält senast i ett sandtag i Flyinge.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4764922006982005419&q=sandbox

OBS: Amatörer! Men skoj som fan var det... finns en tråd i "träffar & samåkning" typ offroadkörning i skåne tror jag den hette. häng med någon gång

kowal skrev:
2167826 Vi är ett par nybörjare från Lundaområdet som testar lite grusvägar. Vi lekte av oss rätt rejält senast i ett sandtag i Flyinge.

OBS: Amatörer! Men skoj som fan var det... finns en tråd i "träffar & samåkning" typ offroadkörning i skåne tror jag den hette. häng med någon gång

fan vad kul det där såg ut.
*blir riktigt sugen*

när ska ni ut igen ?

revinge( militärfälten) är kul att köra på.
fabror militär kommer o skäller på en ibland, men där e kul att "leka"

kowal skrev:
2167826 Vi är ett par nybörjare från Lundaområdet som testar lite grusvägar. Vi lekte av oss rätt rejält senast i ett sandtag i Flyinge.

Hahah klockren film, fan va jag garva! :rofl
Nutcrusher X 3 (var är fotpinnarna?) :Bugar
Nån som vill byta sin offroadare mot en sporthoj? :hihi

Ooops skrev:
2170716 Hahah klockren film, fan va jag garva! :rofl
Nutcrusher X 3 (var är fotpinnarna?) :Bugar
Nån som vill byta sin offroadare mot en sporthoj? :hihi

Hahahha!!! Ja fyfan.. de där hoppet kittlade till i testiklarna... :)

Kul att ni gilla den. Ganska spontant filmande utan stativ osv. Får ta med såna grejor nästa gång.. Offroad är fint som fan.. billigt och kul..
Jag kan ju locka dig med att läsa detta!
http://www.soe.se/info/grushoj/grushoj.htm

någon som ska med ut o leka i veckan ?

Bor utanför Kristianstad i en liten håla som heter Djurröd. Finns hur mkt grusvägar som helst i det området. Akta dig för sura tanter bara, dom finns det oxå gott om där :hihi ...det positiva är att man inte behöver oroa sig över att polisen kommer och tar en iaf. (Kör med en avställd hoj och har inte ens mc kort endå så) :ajjabajja :-p

Last edited:
Fredde_85 skrev:
2187425 Bor utanför Kristianstad i en liten håla som heter Djurröd. Finns hur mkt grusvägar som helst i det området. Akta dig för sura tanter bara, dom finns det oxå gott om där :hihi ...det positiva är att man inte behöver oroa sig över att polisen kommer och tar en iaf. (Kör med en avställd hoj och har inte ens mc kort endå så) :ajjabajja :-p

Jag personligen tycker att du skall åka dit för olovligkörning etc med dryga böter samt få vänta med körkortet ett par år...

räcker med ett samtal, så finns det en polisbil i området en vacker dag...

Mr R skrev:
2187502 Jag personligen tycker att du skall åka dit för olovligkörning etc med dryga böter samt få vänta med körkortet ett par år...

räcker med ett samtal, så finns det en polisbil i området en vacker dag...
Tycker det låter lite väl o ta i köra i ett grustag med avställd hoj utan kort vad ska hända typ ..... körde cross i sandtag när jag var yngre :tungan

Så väldigt kul ut skyst sandtag

Loy skrev:
2187977 Yeah, rå kraft i sin renaste form :tomten

Då måste man ju hänga med er grabbar till grustaget, såg riktigt kul ut. Specielt bra blir det med landsägsdäck....

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!