-Rosen- skrev:2188412vadå? antar att du stod vid kameran mycket sen så såg jag att du ahde problem med hojen
No no, nemas problemas med hojen förutom att jag inte har någon kick

Sen justerade jag tomgången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:2188412vadå? antar att du stod vid kameran mycket sen så såg jag att du ahde problem med hojen
just så var det ju, har du inte fått hem den än?Loy skrev:2189076No no, nemas problemas med hojen förutom att jag inte har någon kick![]()
Sen justerade jag tomgången.
-Rosen- skrev:2189164just så var det ju, har du inte fått hem den än?
seriöst? annars så kan vi ju hjälpa till att knuffa igång digLoy skrev:2189171Nä, får jag inte skiten snart kan jag inte vara med på Nationaldagsrundan![]()
Väntar ju på kolv och lite annat också.
-Rosen- skrev:2189189seriöst? annars så kan vi ju hjälpa till att knuffa igång dig
elelr så kan vi plocka av min medans du startar![]()
Loy skrev:2189226Haha, men det är mest ny kolv jag väntar på. Den som sitter i är riktigt sliten och jag är itne så sugen på att köra värsta turen med kassa saker.
Nexor skrev:2189256Tja! Alltså jag minns inte om jag nämnde det för dig men jag har ju en kick över från min motor då jag inte har kickmekanismen kvar. Kanske passar på dig? Mät lite o så så ska jag kolla![]()
kowal skrev:2167826Vi är ett par nybörjare från Lundaområdet som testar lite grusvägar. Vi lekte av oss rätt rejält senast i ett sandtag i Flyinge.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4764922006982005419&q=sandbox
OBS: Amatörer! Men skoj som fan var det... finns en tråd i "träffar & samåkning" typ offroadkörning i skåne tror jag den hette. häng med någon gång
hästenMr R skrev:2189323Skriv i tråden när ni skall till sandlådan nästa gång eller skicka ett PM, jag ska med och köra in min nya maskin...
-Rosen- skrev:2189341hästen![]()
vad har du skaffat nu då?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |