Kul grej

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
Santine skrev:
Skrattar så tårarna rinner här..
Tack, Kia, för att du förgyller min dag.. *Hahaha*
/Sanne

Roligt att kunna göra någon glad. :tummenupp Killarna behöver lite mothugg ibland annars blir de så dryga. ;) :lol :hihi :banana

Det var en gång...hmm..alla världens företagsledare...och männen dominerade...
Det var en gång...hmm..en nobelprisutdelning... och männen vann flest priser...
Det var en gång...hmm..en idrottstävling....och männen vann överlägset över kvinnorna...

Kvinnor är tydligen bättre än männen :kocko , men ack så tråkig världen vore utan dem :(

:hihi

sluta fjanta !!!

Den intellektuella nivån på denna tråd närmar sig IQ-fiskpinne eller som några hällre skulle ha det = IQ-blondin. Lägg av o spekulera om det är kvinnor eller män som är smartare! Det finns smarta brudar och det finns brudar som har IQ-skostorlek och fan samma gäller killar!

Intelligensen är inte relaterat till det som eventuellt finns mellan bena. :4skrika

mvh //raffe

:tungan japp men det finns tjejer som kan den konsten också. Det har jag fått se på egen hand då en tjej kompis var på krogen ujuj

Rigge skrev:
Gå på krogen och glömma att man har tjej samtidigt är inte heller så svårt om man är kille, vi är duktiga vi.

:tummenupp klockren

Kia skrev:
Jag kan många flera!
En kvinnlig hjärncell på besök i en mans hjärna: "Haaalllåå!!!" inget svar. "Hallåå är det nån här?" Dödstyst. Till slut hörs ett svagt ljud: "Vi är här nere alla två!" :banana :hihi :lol

fick denna i dag gammal men rätt skoj i alla fall ;)

Here was this couple that was married for 20 years, and every
time they had sex the husband always insisted on shutting off the lights.
Well, after 20 years the wife felt this was stupid.
She figured she would break him out of the crazy habit.
So one night, while they were in the middle of doing it, she turned on the
lights.
She looked down and saw her husband was holding a dildo.
She gets completely upset.
"You impotent bastard," she screamed at him,
"how could you be lying to me all of these years? You better explain
yourself!"
The husband looks her straight in the eyes and says, calmly...
"I'll explain the dildo if you explain our kids."

jupp hellt rätt ska jag erkänna.....eller hmm man kan överleva utan killar :)

Bikerbitch skrev:
Seså, kvinnor kan inte leva utan män och män kan inte leva utan kvinnor. Bara inse faktum :)

Långa farbron skrev:
Inte en chans :fakta ,vem skulle då pilla er i håret och ge er blommor,säga snälla saker och göra det där som bara pojkar kan?

Preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! The long uncle has a point, as always! :)

vem har sakt att jag någonsin lyckas hitta en sån kille då :va
Har bara hitta den sämre varianten jag :rolleyes: ;)

Fast i å försig du har nog rätt men man kan överleva ett tag uttan det. För det vet jag, jobbar man ca 200 timmar och ibland mer /månad så är det himmla svårt att ha ett förhålande ska jag erkänna.......gift med jobbet jag :)
Eller så är jag inte det hahaha

Långa farbron skrev:
Inte en chans :fakta ,vem skulle då pilla er i håret och ge er blommor,säga snälla saker och göra det där som bara pojkar kan?

Kakan skrev:
vem har sakt att jag någonsin lyckas hitta en sån kille då :va
Har bara hitta den sämre varianten jag :rolleyes: ;)

Fast i å försig du har nog rätt men man kan överleva ett tag uttan det. För det vet jag, jobbar man ca 200 timmar och ibland mer /månad så är det himmla svårt att ha ett förhålande ska jag erkänna.......gift med jobbet jag :)
Eller så är jag inte det hahaha

Känner igen problemet(dock med tjejer)
Äh.. gör som jag satsa på hojen istället (ej att misstolka era snuskiga SH fantaster)

:tummenupp det är det jag har gjort så nu vet jag vad nästa sommar kommer att innebära för mej :lol jobba och mc-åkning ;)
Privatliv släng dej i väggen :brinnerup :tungan

Långa farbron skrev:
Känner igen problemet(dock med tjejer)
Äh.. gör som jag satsa på hojen istället (ej att misstolka era snuskiga SH fantaster)

Hur skulle en tjej kunna berätta en rörande historia för en massa folk som hänger i ett rep under en helikopter?

Asså, en helikopter låter jävligt mycket.

Basröst :lol

Gustav1 skrev:
Hur skulle en tjej kunna berätta en rörande historia för en massa folk som hänger i ett rep under en helikopter?

Gustav1 skrev:

Ni killar måste alltid analysera sönder en historia som är lite kul på eran bekostnad så den inte blir nåt kul längre. Mindervärdeskomplex kanske :va :confused: inte vet jag. När jag var blondin så fick jag höra såååå många "roliga" blondin skämt, men jag tror inte att jag nån gång började att analysera dem eller be folk förklara dem för då gjorde jag mig ju bara ännu dummare. :lol :fatta! :tungan

Vi kan ju ta nån kul grej som inte är mans förnedrande så kanske jag får lite kompisar?? :confused:
Varför går en svensk, en grek och en polack till horhuset?
Jo svensken ska ******* greken ska städa och polacken ska hämta sin fru på jobbet. :tungan

:lol :hihi :rofl klockren

Kia skrev:
Vi kan ju ta nån kul grej som inte är mans förnedrande så kanske jag får lite kompisar?? :confused:
Varför går en svensk, en grek och en polack till horhuset?
Jo svensken ska ******* greken ska städa och polacken ska hämta sin fru på jobbet. :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman