Kul grej

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
:hihi :7peta varför hejar du på min mamma för :confused: :va
Eller hör de till ett sånt däringa allmänt utryck :tungan
glömma andas är inte bra de får du sluta med

Långa farbron skrev:
Jo du :rolleyes: ......kvinnor smartare än män....Tjena Kerstin :4skrika

Nu ljuger du allt igen :7peta :tungan

Jag kan både gå och tugga tuggumi samtidigt,fast då ibland glömmer jag att andas :3freak

A three year old little boy was examining his testicles while taking a bath.
"Mama," he asked, "Are these my brains?"

Mama answered, "Not yet."
------------------------------------------------------

En ung dam kommer till läkaren för undersökning.
Hon får ta av sig på överkroppen och läkaren upptäcker att hon har ett stort A över hela bröstet.
- Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Arsenal och har en t-shirt med ett stort A på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi …..hm, så det brukar bli ett avtryck.
Nästa dag kommer en annan ung dam. Hon tar av sig och läkaren ser att hon har ett stort T på bröstet.
- Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Tottenham och har en t-shirt med ett stort T på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi ……hm, så det brukar bli ett avtryck.
Tredje dagen kommer en dam, som har ett stort M framtill.
Läkaren börjar förstå sammanhanget och säger:
- Har du en pojkvän som håller på Manchester?
- Nej, men en flickvän som håller på Watford!!

Långa farbron skrev:
Jag kan både gå och tugga tuggumi samtidigt,fast då ibland glömmer jag att andas :3freak

Gå på krogen och glömma att man har tjej samtidigt är inte heller så svårt om man är kille, vi är duktiga vi.

Jo ....:) eller när man duktigt stukad betämmer sig för att jackan kan man alltid hämta i morgon(speciellt om ens nycklar,plånbok och telefon ligger däri), bättre att följa ragget hem :3freak

Last edited:
Kia skrev:
Det är ingen som har rackat ner på nån. Det är vetenskapligt bevisat i diverse studier att kvinnan är intelligentare. ;)
Nu tycker jag visserligen att hela den här "Män vs. Kvinnor"-grejen egentligen hör hemma i sandlådan, men det där måste jag bara svara på.
NEJ, det är INTE vetenskapligt bevisat att kvinnor är intelligentare än män. Det som dock ÄR statistiskt säkert är att kvinnor och män är lite olika bra på olika saker.
Lägg fram bevis nästa gång så kanske jag blir övertygad.

Bikerbitch skrev:
A three year old little boy was examining his testicles while taking a bath.
"Mama," he asked, "Are these my brains?"

Mama answered, "Not yet."
------------------------------------------------------

En ung dam kommer till läkaren för undersökning.
Hon får ta av sig på överkroppen och läkaren upptäcker att hon har ett stort A över hela bröstet.
- Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Arsenal och har en t-shirt med ett stort A på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi …..hm, så det brukar bli ett avtryck.
Nästa dag kommer en annan ung dam. Hon tar av sig och läkaren ser att hon har ett stort T på bröstet.
- Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Tottenham och har en t-shirt med ett stort T på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi ……hm, så det brukar bli ett avtryck.
Tredje dagen kommer en dam, som har ett stort M framtill.
Läkaren börjar förstå sammanhanget och säger:
- Har du en pojkvän som håller på Manchester?
- Nej, men en flickvän som håller på Watford!!

:hihi :lol
:banana

Jag kan en till nu när jag ändå är ifarten och roar mig på killarnas bekostnad. ;)
Mannen och kvinnan hamnade i säng efter dansen. Efter fyra sekunder gick det för mannen. Är du redan klar utbrast kvinnan!
Jajamänsan stumpan, knulla det kan jag!

:tuttar

Jag kan många flera!
En kvinnlig hjärncell på besök i en mans hjärna: "Haaalllåå!!!" inget svar. "Hallåå är det nån här?" Dödstyst. Till slut hörs ett svagt ljud: "Vi är här nere alla två!" :banana :hihi :lol

Kia skrev:
Såklart det är :fatta! Men mannen i historian var en intelligent man så han hade två. :lol :blah

Skrattar så tårarna rinner här..
Tack, Kia, för att du förgyller min dag.. *Hahaha*
/Sanne

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...