skylinerand
If in doubt, flat out.
- Gick med
- 8 Jun 2022
- Hoj
- Ducati Streetfighter 848
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man tackar!Surt med kuggad uppkörning, men riktigt fin hoj!
Gör det, det är du värd!Sådär ska jag banne mig också trösta mig om jag kuggar uppkörningen!
(Och om jag klarar den kanske jag firar på samma sätt...)
Grattis till en fin hoj, och lycka till nästa gång!
Givetvis! Vad är poängen med att leva om man inte får unna sig då o då?Om man redan har körkort, är det ok att trösta sig med en Ducce då?
//signaturen avundsjuk
Troligen för att resten av förarna ute i trafiken har längre utbildningAllt var bättre på 70-talet. Min uppkörning bestod av bromsprov, garagevändning och konbana. Innan dess 3 körlektioner, bara för att vara säker på att klara uppkörningen. Konstigt att man lever idag, med så bristfällig utbildning...?
Då borde jag i alla fall ha lyckats med några singelolyckor under mina år som mc-förare, men inte ens det har hänt. Om man dessutom tar med i beräkningen att jag innan dess körde moped under 4 år - utan hjälm! - så är det än mer anmärkningsvärt. (Det var inte lag på hjälm på moppe på den tiden.)Troligen för att resten av förarna ute i trafiken har längre utbildning![]()
Va ingen lag på hjälm på mc heller .... För mig att de kom 1975..Då borde jag i alla fall ha lyckats med några singelolyckor under mina år som mc-förare, men inte ens det har hänt. Om man dessutom tar med i beräkningen att jag innan dess körde moped under 4 år - utan hjälm! - så är det än mer anmärkningsvärt. (Det var inte lag på hjälm på moppe på den tiden.)
Som min körskole lärare sa... Körkortet är ett bevis på att man får övningsköra på egen hand.. Dvs att övar upp sin utbildning..Allt var bättre på 70-talet. Min uppkörning bestod av bromsprov, garagevändning och konbana. Innan dess 3 körlektioner, bara för att vara säker på att klara uppkörningen. Konstigt att man lever idag, med så bristfällig utbildning...?
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten