Kuggad

Ha ha rätt åt dig :blah

:D Jag vet hur det känns... vart kuggad för att jag inte skärde kurvorna in i mötande fil på 70 väg.

Lagom nöjd var jag då! Gapade :4skrika om att hon minsann inte kunde kugga mig för att jag höll mig på rätt sida av vägen :mad:

Det går bättre nästa gång... jag fick uppkörning veckan efter jag kugga.... då var jag inte lika nervös, en ny uppkörningsgubbe och allt flöt på bra!

Återkomm med rapport när du har klarat det!

Va det när du körde upp för CE-kortet? :näsblod

haha blev kuggad idag på uppkörningen pga att ja släppte på gasen vid manöverprovet,

:tummenupp säger ja till kärringen som underkände mig.
fan va töntigt.

nån som oxå kuggat på nå så jävla fjolligt?

Själv gjorde jag samma fel, men min förrättare påpekade just vad jag gjort fel, gör om, gör rätt. På andra försöket, då jag visste vad jag gjorde för fel, var det inte några som helst problem. I ditt fall kanske inte förrättaren ansåg att helheten såg bra ut, varför du inte fick en andra chans. Så, gör om, gör rätt (nästa gång)

jag blev kuggad för att jag körde om e nparkerad bil direkt efter en korsning på 30 väg. Hoppas på ny tid närsom...

Vaddå ellär? Fatta sig inte ricktiG iråni då va? ELER hur? Passa sig eller Leifi Plomeros från Mustalainen MC komma.

Hahaha, nu njuter du va? Folk som sväljer FläjmBeits är alltid lika roande. Kör hårt FuRap!

Hehe gnuggar mina händer:brynad

så. nu ska ja köra upp nästa tisdag igen! de skulle fan inte förväna mig om ja får samma jävla kärring, men ja hoppas att man kan hålla stidigt me handen denna gång:D

haha blev kuggad idag på uppkörningen pga att ja släppte på gasen vid manöverprovet,

:tummenupp säger ja till kärringen som underkände mig.
fan va töntigt.

nån som oxå kuggat på nå så jävla fjolligt?

Hallå

Jag blev kuggad på 90km/h inbromsningen. Jag frågade honom vad jag hade gjort för fel och då sa han att jag höll i handtaget på ett felaktigt sätt. Altså inte bromsen utan gasreglaget, i övrigt tyckte han att själva inbromsningen var effektiv och bra men han kunde inte godkänna nån som höll i hantaget på ett sånt sätt. Hur fan menar han att man kan hålla i handtaget på för olika sätt?:mad: men istället godkände han en medelålders kärring som körde ur banan på sepentinkörningen i 50km/h:mad: hoppas att nästa kontrollant är lite bättre funtad

Hallå

Jag blev kuggad på 90km/h inbromsningen. Jag frågade honom vad jag hade gjort för fel och då sa han att jag höll i handtaget på ett felaktigt sätt. Altså inte bromsen utan gasreglaget, i övrigt tyckte han att själva inbromsningen var effektiv och bra men han kunde inte godkänna nån som höll i hantaget på ett sånt sätt. Hur fan menar han att man kan hålla i handtaget på för olika sätt?:mad: men istället godkände han en medelålders kärring som körde ur banan på sepentinkörningen i 50km/h:mad: hoppas att nästa kontrollant är lite bättre funtad

Hade du fingrar mellan bromsen och handtaget? - annars fattar jag inte att man ens kan hålla i ett handtag på fel sätt...

Hade du fingrar mellan bromsen och handtaget? - annars fattar jag inte att man ens kan hålla i ett handtag på fel sätt...

Hallå
det lustiga var ju att jag hade alla fingrarna på rätt ställe (altså alla fingrarna på bromshandtaget och tummen på gasreglaget) och jag känner inte till nått annat sätt men jag får väl grubbla på det tills nästa försök./Jimmy

P.S: tvivlar på att jag kommer på nått

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back