Kuggad

streetgixxer

FSRacing Supermoto/Trial
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
KTM 500 SM -12,Orion 125cc fiddy -09
haha blev kuggad idag på uppkörningen pga att ja släppte på gasen vid manöverprovet,

:tummenupp säger ja till kärringen som underkände mig.
fan va töntigt.

nån som oxå kuggat på nå så jävla fjolligt?

Antar att det var högfartsslalomen som du blev kuggad på. Ja, det är rätt många som blivit kuggade pga det.

Fjolligt? Du måste ha gas i kurvan annars kan det gå illa till. Det är ett lätt prov, vänta bara tills denna situation uppstår i trafiken och du kanske måste göra en snävare kurva, om du inte gasar så kanske du kanar med hojjen. Men otur att du inte fick testa en gång till, eller du kanske gjorde något mer fel?

Inte fan lär man sig köra hoj på körskolan! Tycker det var en löjlig grej att kugga på.

Jag lämnade alldrig före träde när jag hade väjjnings plikt, samt jorde inte som kör läraren sa när han bad mig göra manövrar som var bäsvärliga.
Jävla fjanten kuggade mig också.

jag lossade hans broms nippel som hämnd innan jag åkte därifrån. hoppas han smellde!!!1

haha blev kuggad idag på uppkörningen pga att ja släppte på gasen vid manöverprovet,

:tummenupp säger ja till kärringen som underkände mig.
fan va töntigt.

nån som oxå kuggat på nå så jävla fjolligt?

Ha ha rätt åt dig :blah

:D Jag vet hur det känns... vart kuggad för att jag inte skärde kurvorna in i mötande fil på 70 väg.

Lagom nöjd var jag då! Gapade :4skrika om att hon minsann inte kunde kugga mig för att jag höll mig på rätt sida av vägen :mad:

Det går bättre nästa gång... jag fick uppkörning veckan efter jag kugga.... då var jag inte lika nervös, en ny uppkörningsgubbe och allt flöt på bra!

Återkomm med rapport när du har klarat det!

haha a de ska ja göra. ska försöka att få en ny tid så fort som möjligt.

Tja, vad säger du om att bli kuggad för "dåliga ögonrörelser"? Hur f-n kan en besiktningsman som kör bakom se det i en integralhjälm? Dåliga huvudrörelser kunde jag gått med på:gnissla
Inte jag, men dottern som råkade ut för detta. Den gången godkände han 3 killar men kuggade 2 tjejer. "Kvinnor ska inte köra MC" :mad:

Tja, vad säger du om att bli kuggad för "dåliga ögonrörelser"? Hur f-n kan en besiktningsman som kör bakom se det i en integralhjälm? Dåliga huvudrörelser kunde jag gått med på:gnissla
Inte jag, men dottern som råkade ut för detta. Den gången godkände han 3 killar men kuggade 2 tjejer. "Kvinnor ska inte köra MC" :mad:

Är det så lustigt då? Alla vet väll att Kvinnor kör som :arsele

Hmm!

När jag körde slalom banan så körde inte runt den sista konan innan 180 svängen pga jag körde så fort men dom sa inget om det! Lycka till nästa gång!

har inte körläraren sagt att de kuggar dig om du släpper på gasen? kanske inte världens grej, men det är inte så bra om du släpper på gasen när du svänger fort. innan min uppkörning så påpekade min lärare detta säkert 5 gånger så jag inte skulle glömma. bättre lycka nästa gång! :yoparty

Jag lämnade alldrig före träde när jag hade väjjnings plikt, samt jorde inte som kör läraren sa när han bad mig göra manövrar som var bäsvärliga.
Jävla fjanten kuggade mig också.

jag lossade hans broms nippel som hämnd innan jag åkte därifrån. hoppas han smellde!!!1

Herregud!!!

Hur fan klarade du ens teorin med den svenskan?!?!

www.tillbakatillskolan.nu

:D :yoparty

är det inte så att vv påstår att hojen kan resa om man släpper gasen och sen gasar igen... (enligt körskoleläraren)

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back