KTM Stickers

Undran. Om man hårddrar det, är det tillåtet att knacka in VIN-numret på egen hand? Någon koll av någon myndighet måste väl ändå göras som kostar pengar? Annars är det ju bara knacka in på tex. stulna hojar.
Du bör nog ta reda på hur du ska göra och förklara varför isåfall för att säga att man vill bli av med en dekal håller nog inte om det ser ut som Olle 4år stansat i styrhuvudet .
Vet iallafall en till som gjort som Oden i länken och pulverlackat ramen och sen inte fått till stansningen så besiktningen godkände utan det vart diskussioner om identitet på hojen så den blev såld i delar så jag hade inte chansat på det på en ny -22:a
Sen får du ju slipa bort den riktiga om du ska stansa på samma ställe om det ska se ut som nåt och då är du ju illa ute om du inte lyckas

Jo, jag kan instämma i det du säger men lagligt så där "utan vidare"? Finns säkert nån annan här som vet gissar jag. Är bara nyfiken ?
Det är naturligtvis olagligt, precis som att min cykel blir stulen och tjuven lämnar den utanför ICA där jag hämtar den. Då har jag gjort mig skyldig till egenmäktigt förfarande...

Det är skillnad på guds lag och människans förordningar... :)

Jag läste någonstans om någon som "bättrade på" KTM's orginalstansning med en automatkörnare medans orginalprickarna fortfarande var läsbara.
Körnaren centrerade i orginalprickarna så det blev bara djupare stansning.

Pudrar man sen över ett tunt lager färg igen så är det ingen som vet något

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...