Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket tjat det blev om moto3 hojen.
Denna tråd handlar om rc390 och jag begärde pris på raceversionen av den och fick tillbaka ett pris, punkt.
Och varför är det så självklart att det är en moto3 hoj?
Rätta mig gärna om jag har fel, men har inte moto3 en kubikbegränsning på 250cc?
Du har fått något om bakfoten. I samband med att KTM hade gjort Moto3-hojen fick de idén att göra en gatvariant av den. Och det är denna som blev RC390. Men den delar inte en skruv med Moto3-hojen, eftersom att RC390 är baserad på Duke 390.
Ifall du med banhoj tänker på idén om en budgetserie med RC390 som diskuterats tidigare på forumet, så är det gathojen som kommer användas. Gathojen modifieras sannolikt av ägaren till banutförande, såvida inte KTM-Sverige får för sig att erbjuda en sån specialvariant.
Visst stämmer det att 40 hästar är som i en härlig 60-tals hoj, men jag tycker det ser skitkul ut!Förstår fortfarande inte hur någon ens kan tänka sig att rejsa med 43 hästar, flygrakan på Anderstorp är väldigt lång och seg också med dubbla effekten.
På landsväg var 43 hästar hett ca 1960 med Triumph 650.
Förstår fortfarande inte hur någon ens kan tänka sig att rejsa med 43 hästar, flygrakan på Anderstorp är väldigt lång och seg också med dubbla effekten.
På landsväg var 43 hästar hett ca 1960 med Triumph 650.
Trodde vi talade om 43-hästaren à 55 000:-, inte Moto3:an för 550 000:-Så du tror det är trist och segt att sätta varvtider runt 10 sek långsammare än en Motogp-hoj på en liten cykel på ca 50hp? (Moto3-hoj)
Trodde vi talade om 43-hästaren à 55 000:-, inte Moto3:an för 550 000:-
Och även om en Moto3 svänger bra så lär den inte vara någon häftigare upplevelse på rakorna...
Förstår fortfarande inte hur någon ens kan tänka sig att rejsa med 43 hästar, flygrakan på Anderstorp är väldigt lång och seg också med dubbla effekten.
På landsväg var 43 hästar hett ca 1960 med Triumph 650.
Du har en poäng där men det är ändå sorgligt att nya RR-entusiaster 20 år efter Yama RD350 måste hålla tillgodo med en mer svårunderhållen och effektsvagare mc.ger en öppning till de unga fattiglapparna att ha en rimlig chans att köpa en sporthoj i ... ...MC tillverkarna behöver skapa nya behov som folk har råd med tror jag.![]()
Du har en poäng där men det är ändå sorgligt att nya RR-entusiaster 20 år efter Yama RD350 måste hålla tillgodo med en mer svårunderhållen och effektsvagare mc.
Du har en poäng där men det är ändå sorgligt att nya RR-entusiaster 20 år efter Yama RD350 måste hålla tillgodo med en mer svårunderhållen och effektsvagare mc.
tycker den verkar klart intressant, ska prova en i veckankurvorna som e kul o då kan den räcka
![]()
Ni som provkört eller provsuttit, hur långa/stora är ni??
Rädd att den ska vara för liten? Lönns ju som man får vika ihop sig om man är 189 cm![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |