Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Exakt! Det är allmänt känt att om man inte släpper styret är det ingen vurpa![]()

Som lite kuriosa kan jag berätta att killen som kom och plogade på 4-hjulingen åt oss idag heter Kenth Öhlin, han äger en liten firma som pysslar med fjädring…
//issi

Inga pinsamma vurpor eller motorhaverier??

killen som brände in i snödrivan med 4-hjulingen och gjorde en riktigt snygg kullerbytta över styret och dök ner i snödrivan ligger högt på min lista över snyggaste vurpan
//issi
"Detta videoklipp visar innehåll från Sony Music Entertainment, som har blockerats i ditt land av upphovsrättsliga skäl"Jag har bevis på min flygtur, men vann jag, vet jag inte...
http://www.youtube.com/watch?v=8NJrXG45AeE

"Detta videoklipp visar innehåll från Sony Music Entertainment, som har blockerats i ditt land av upphovsrättsliga skäl"
![]()

Näe inga alls faktiskt.
Annars kan ju mitt "depåstopp" sett lite kul ut. Arrangören lovade på heder och samvete att han skulle ta emot mig när jag kom in i depån för hojen var jättehög och jag var säker på att ramla. Men när jag kom in i depån stod han glatt och pladdrade med nån. Jag var heeelt säker på att han ändå skulle ta emot mig, han hade ju lovat, och att sätta ner foten själv är ju otänkbart?
Så jag gled in, bromsade, stannade. Men ingen tog emot. Varken arrangör eller fot, den hade jag ju på fotpinnen. Så jag och hojen välte från stillastående rätt ner i drivan till höger om mig. Dock utan att släppa styret!![]()
Vurpa version deluxe från lördagen.

Hehehe!!
Shit happens!
//issi

Rockar fett!
Finns det inga fler bilder från söndagen?![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |