KTM provkörning på plogad isbana!! (För nya körningen 2012 - gå till sidan 11 direkt)

Fan är o Thailand mellan 5-25 mars!!! Fast de ju inte så tråkigt heller;-)

Helt klart intresserad att komma och gasa lite is:yoparty förutsatt att datum passar! Allt inom ngn timmes resa från stora staden.

Märkte sent in i tråden att det gällde 2011.:hihi Besvikelsen ändrades snabbt när man insåg att det är klart med samma event iår.:banana:bananaKommer gärna eftersom det är tal om Östhammarstrakten förutsatt att datumet funkar.
Tar med mig en vän och min 17-årige A1 innehavande son. Han skulle tycka det sjukt kul och få testa. Går det?:Bugar

Hej på er,

Jag har slagit ihop de bägge trådarna om isåkning med KTM eftersom det är samma organisation och samma upplägg som ligger bakom. Lättare för alla så.
Sen är det gränsfall att tråden skall ligga "Träffar/events/samåkning" men jag låter den ligga kvar som det är nu.

Mvh Peter

Hej på er,

Jag har slagit ihop de bägge trådarna om isåkning med KTM eftersom det är samma organisation och samma upplägg som ligger bakom. Lättare för alla så.
Sen är det gränsfall att tråden skall ligga "Träffar/events/samåkning" men jag låter den ligga kvar som det är nu.

Mvh Peter

Skulle vi inte kunna låsa den gamla å bara köra i den nya så det inte blir nå förvirringar (mer än vanligt :) )

Blev aningen snurrigt när trådarna slogs ihop. Lås den gamla och låt den nya ligga kvar. Ingen bläddrar ju till sida 11 för att hitta datum/tid.

Blev aningen snurrigt när trådarna slogs ihop. Lås den gamla och låt den nya ligga kvar. Ingen bläddrar ju till sida 11 för att hitta datum/tid.

Du har rätt, jag gjorde ett misstag där. Försökte göra det lättare men det blev inte bra. Har justerat överskriften för att underlätta att hitta till sidan 11 och skall kolla om jag kan bryta i sär sidorna igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT