KTM provkörning på plogad isbana!! (För nya körningen 2012 - gå till sidan 11 direkt)

Är det verkligen krav på körkort :D

Finns väl inga försäkringar som gäller på isen ändå? Låter grymt kul iaf, riktigt bra initiativ (har funderat på en 525a)

Är det verkligen krav på körkort :D

Finns väl inga försäkringar som gäller på isen ändå? Låter grymt kul iaf, riktigt bra initiativ (har funderat på en 525a)
Det har lite med säkerhet att göra, vi vill gärna se att folk faktiskt KAN köra hoj innan vi släpper ut dem med en massa andra.
ATV:n kan köras på B-kort... :)
//m

Ska se om man inte kan få lite rolig vurpor på film nästa helg då :tummenupp

Är det någon som är sugen på Korv? klurar på om man ska trolla fram en grill oxå :crash

Husa2Takt!

Just bekräftat, Husaberg ställer upp med en nydubbad TE300 till vårt provkörningsevent på Väsjön : ) Nu ska sjön blårökas!!
//m

Klart att man måste pröva detta. Blev lite sur när jag såg datumet och insåg att det var samma datum som grabben skulle födas på. Men nu kom han igår istället;)

Klart att man måste pröva detta. Blev lite sur när jag såg datumet och insåg att det var samma datum som grabben skulle födas på. Men nu kom han igår istället;)

Grattis! :tummenupp Jag blev sur för att det är samma helg som jag är i England. :-/ Men men, jag har ju ändå min nydubbade KTM 300 EXC att köra på ändå.

Tackar tackar :D
Nu får man ju chansen att pröva det man går o suktar på samt möjlighet att ställa massa frågor till kunnigt folk på plats.

Jag kommer på söndag vid 13.00 så packa inte ihop för tidigt :)

Kanonroligt initiativ ser fram emot det.

Fredrik

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...