men hur ofta hör man om ktmer som skär? jag förstår att rs är vanligare men ändastoooffe skrev:2275630Effektuttaget?
?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men hur ofta hör man om ktmer som skär? jag förstår att rs är vanligare men ändastoooffe skrev:2275630Effektuttaget?
?-Rosen- skrev:2275672men hur ofta hör man om ktmer som skär? jag förstår att rs är vanligare men ända?
öh det var trots allt det jag skrev (mer eller mindre)ExXe skrev:2275870Sen hur många LV-reggade KTM 125or finns det i jämförelse med RS, allt är relativt.
-Rosen- skrev:2276132öh det var trots allt det jag skrev (mer eller mindre)

billigare i längden?????Sebbe_H skrev:2276584Exxe har gasgasen separat oljetank?
Lutar faktiskt åt gasgas nu, lättare och billigare i längden med.
Gäller ju bara att hitta en beggad!![]()
Vad du är negativ-Rosen- skrev:2276715billigare i längden?????
Sköter man den bara så behöver man inte göra mycket mer än att byta kolv. Och det behöver man på alla.Sen om den skär en gång så går det ju att leva med.ah okej, billigare kortsiktigtSebbe_H skrev:2277243Längden o längden, formulerade mig fel, tänkte på att GG var färdigkittad motard.

ExXe skrev:2277770gasgas har inte separat oljetank.
Den är lika mycket racehoj som KTM.
Alltså, det är inte så stor skillnad på gasgas och KTM, andra märken på grejerna bara. Men alla grejer är likvärdiga. Öhlinsdämparna på GGn kanske är lite bättre än WP dämparna på KTM, men det är itne så mycket att man märker skillnad på gatan
Gå efter utseende istället. Eller det finns ju inga "färdiga" motarder från KTM inom 125cc-klassen (i sverige, till salu) Så ta vad du har råd och orken med.
Sebbe_H skrev:2278212Ok tack, har hittat en jävligt fin GG nuTroligt att det blir den, jag håller er uppdaterade
![]()
Sebbe_H skrev:2293045Imorn smäller det gubbar!! Om allt går enligt planerna inhandlas en gasgas 125sm - 03YEAAAH!!!
ExXe skrev:2293063Min är förövrigt till salu om du är intresserad.
Sebbe_H skrev:2293068Jasså för hur mycket då och varför säljer du den?
ExXe skrev:229308645k. Ny kolv, nytt bakdäck.
Mätarn står på under 400mil.
Ska köpa ny hoj. Har fastnat i streetfighter träsket.
Sebbe_H skrev:22931037k mer än vad du köpte den förMen jag kollar nog hellre på den imorn.. Så får vi se
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |