Mooseman
When U grow old – don't grow up!
Är det någon här som monterat styrhöjare?
Räcker kablar vajrar och slangar om man höjer 30mm?
Mycket tveksam till om det funkar, särskilt gasvajrarna verkar vara i tajtaste laget. Åtminstone på min hoj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon här som monterat styrhöjare?
Räcker kablar vajrar och slangar om man höjer 30mm?
Premiärtur för mig idag med...uj uj vad fint 990'n går, hade glömt hur smooth den är i lådan, och hur krispigt gaspådraget är...så lätt man kan glömma efter ha harvat runt hela vintern på en rostig husa.
Dragon corsa sulorna har gjort sitt oxå, funderar på Pilot Pure eller så kanske man skulle köpa ett par shinko slicks och skära upp för syns skull...körde nästan bara uteslutande bana förra året så det kanske är lika bra. Iofs har jag varit väldigt nöjd med hur pirellisarna har funkat...decisions decisions...
Äntligen vår!! Ska hämta min nya 990 sm nu i veckan.funderar på en sak,har 990 strypningar så som 950 har????
Ett par bilder på min -06a som jag haft i 3 år.
4800:- för en 100 mila service, är det rimligt? Tycker att det låter riktigt dyrt.

4800:- för en 100 mila service, är det rimligt? Tycker att det låter riktigt dyrt.
något som införskaffat sig dessa?
![]()
grymt sugen.. ~1'000:- inkl "universal fäste"
Jag har brandgula. Fästet är felkonstruerat... där man vill att det skall sitta krockar det med slagen från koppling och handbroms så man får trixa lite. De sitter på plats men jag är inte helt klar med monteringen av dem.
attans.. ser smidigt ut på denna bild
(ursäkta bildstorleken)
Det går att få dit men jag kommer nog att fila lite alternativ göra en lite moddning av fästet. Men de är snygga och verkar robusta så det är bara att köpa!!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |