Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu står den på gården. Vilken härlig hoj!! Är det någon som beställt slip-on från wings på sistone? Fungerar? Pris?
Maximalt kul hojval – GRATTIS!
"Frolomp" kör med Wings på sin SuMo, kolla med honom. Själv valde jag mellan W och Akrapovic och det blev de senare till slut, fick ett sjukt bra pris av Ragnar![]()
Kolla in wings.si för alla detaljer, priser, levtider etc.
Nopp tog den svarta Den tycker jag e snyggast.Pratade med Ragnar om att jag ville ha en Mindre Regplåt hållare å han sa att han hade R&G hemma men den var bökig att få dit.Nån som monterat den å vet hur svårt det är?
Å vad e ett sjukt bra pris?Antar att du köpt din hoj där Å därför fick ett bra pris eller?
Ragnar snackar gojja !!Nopp tog den svarta Den tycker jag e snyggast.Pratade med Ragnar om att jag ville ha en Mindre Regplåt hållare å han sa att han hade R&G hemma men den var bökig att få dit.Nån som monterat den å vet hur svårt det är?
Vad kör ni på för däck? Jag har tänkt testa den på bana men kör bara asfalt.
Ragnar snackar gojja !!Monterade på min för någon månad sen och det var enklare än vad han sa. Lite tålamod, en bra kanal på radion och en eller ett par folköl så är det fixat.
Så, om du kan tänkas skilja dig från pengarna - kostar ju en del - så är det bara att slå till. Och gör jobbet själv![]()
.
(Hojens bakdel alltså) 
Tjaa, jag är ju som jag är..... det vet duVad säger t ex Spider i ämnet?
Tjaa, jag är ju som jag är.....
Dom jag hört ifrån som kör Road 2CT säger att dom räcker fullt till det dom allra flesta kan åstadkomma på bana och att dom dessutom har riktigt bra livslängd.
Bäst pris/prestanda: beggade rejsdäck.
.
You betSkulle du kanske ha lust å lägga upp en bild på din bakdel?(Hojens bakdel alltså)
![]()
You bet![]()
.
Nu står de en 990 i mitt garage.![]()
Lite skillnad mot 660 som jag hade innan, den går ju som ett as
Ska bli intressant att se hur klumpig den känns när de är dags att
gasa på små krokiga vägar
MycketBeställde ett par BOS i måndags, ska bli intressant och se om det blir nå mer muller i hojen
Spider, nöjd med dina?
Hmm, granne?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |