Ktm 690

Skulle du inte byta in?

Det är mycket man ska och skulle.... Blev rätt besviken på såväl bud som bemötande och när uppdateringarna inte motiverar prisskillnaden kom jag av mig. Letar beggat och får sälja min själv eller medelst förmedlare, den senare varianten verkade rätt ok.:tummenupp

.....men nu är jag ju och klottrar i fel tråd, ursäkta.
 
Om det är någon som tänkt sälja sin 690 sm/smr i mina trakter eller i närheten får ni gärna höra av er till mig. :krama
 
Tackar för tipsen! Har span på blocket, men tänkte att jag fiskar lite här också om det är någon som är sugen på att sälja men inte kommit sig för att lägga ut en annons :)
 
Vet någon om det överhuvudtaget går att hitta kåpor till SM/SMR? Det är ingen powerpart och hittar inget på ebay. Bullen hjälp mig!
 
Halloj!
Är det någon här som har provat att ta bort hela luftburken och ersatt den med ett konfilter direkt på insprutningen? och isf hur gjorde ni med mappningen så att den inte skulle gå för magert?

Tacksam för svar.
/L.
 
Halloj!
Är det någon här som har provat att ta bort hela luftburken och ersatt den med ett konfilter direkt på insprutningen? och isf hur gjorde ni med mappningen så att den inte skulle gå för magert?

Tacksam för svar.
/L.

Vet att HMR på soe.se har gjort det.
Kolla med honom, kanske kan finnas något skrivet i 690-tråden på soe också.
 
Halloj!
Är det någon här som har provat att ta bort hela luftburken och ersatt den med ett konfilter direkt på insprutningen? och isf hur gjorde ni med mappningen så att den inte skulle gå för magert?

Tacksam för svar.
/L.

Varför vill du veta det för... du har ju ingen hoj.................eller har du i smyg köpt en???:tungan
 
Varför vill du veta det för... du har ju ingen hoj.................eller har du i smyg köpt en???:tungan

Inte ännu. Men jag är i planeringsstadiet, och en 690 SM är ju ganska mycket billigare än en SMC. Så jag överväger att köpa en sån och pimpa iordning och ha tills ekonomin tillåter att man köper en SMC som man pimpar iordning ;o)

Och vad jag har förstått så är (förutom piporna som självklart byts ut) luftburken det som "stryper" 690:orna mest.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top