Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
la in denna snabb shoppning i bmw tåden.Gnutten skrev:2530055Tror faktiskt att BMW kommer sälja fler hojar än KTM om det är just 690 modellen som gäller!
ozeo skrev:2530059la in denna snabb shoppning i bmw tåden.
vart lite cool, går lätt o fixa till sådär![]()

Kurben skrev:2530182Verkar dumt att göra hål i tanken så där!..![]()
dewil skrev:2530225luftburken?
Fan va du kan saker.Kurben skrev:2530258Nej det där är tanken, tanklocket sitter på högersida under kanten på sadeln. BMW ha satt tanken under sadeln precis som på sin gamla Scarver.
Det som ni tror är tanken, är faktiskt luftburken och lite dekorations plast.

SVooSh skrev:2530356när kommer den till handlarna?
SVooSh skrev:2530356Tycker att den växer för varje gång jag ser den... på vissa bilder börjar den nästan se ut som en motorcykel. Ska bli kul att se den i verkligheten, när kommer den till handlarna?
Den lär ju inte bli någon hit hos dom som använder en motard som den ska användas, lär väl snarare bli dom som kör duke och sånt där bmwtjafs som köper den.
de är dekorationshålKurben skrev:2530182Verkar dumt att göra hål i tanken så där!..![]()
peteR1000 skrev:2530543Håller med, tror bara den är lite svår att vänja sig vid. Tror att den kommer kännas annorlunda "live". Och som du säger tror jag mer att den kommer sälja bland Duke-FMX-anhängare. Den ser lite för klumpig ut för min smak iaf.
Emmi skrev:2529568
Muhahahaha, de va de roligaste jag har sett! Det ser ut som en inplastad myrslok med periskop!![]()

Ivil skrev:2530318Fan va du kan saker.![]()

Då borde man kunna räkna in SAAB i det gänget också?NisseNutz skrev:2530941Det var det bästa liknelsen jag hört
Det är ju klassiskt på BMW. De gör precis som USA - tvärt emot vad alla andra gör![]()

Ivil skrev:2531081Då borde man kunna räkna in SAAB i det gänget också?![]()

Gnutten skrev:2530810Skulle förvåna mig mkt och den blir lika klumpig som FMX650 för den suger socka!
peteR1000 skrev:2532413Vad skulle förvåna dig?
Den ser ju onekligen väldigt speciell ut och motorn lär det ju inte vara något fel på. Folk kommer säkert att köpa men inte dom som är ute efter riktig motard...Har aldrig kört FMX:en då den aldrig varit intressant p.g.a att den ser ut som skit, det enda som gör 690:n intressant är motorn för min del.
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!