KTM 690 SMC STULET INATT 23/8 i Nykvarn (Hittad)

HanoiRocker

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2009
Hoj
CB900F / CRF250X
Min Hoj blev stulen inatt. Hojen har setts vid 01 tiden vid salem botkyrka körandes mot sthlm.

Ser ni hojen får ni gärna ringa. 0735-330099

IMG_0217.jpg

Jag blev omkörd av din hoj 01:30 på e4 vid salem ungefär. när jag sen kom fram till hallunda så vare 2 polisbilar med blåljus som jag förmodar jagade hojtjuven och dom svängde av mot fittja.

Jag tackar för tipset. Antar att det är du som är patriks kompis. Jag gav ditt nummer till polisen ifall dom har några frågor. Hoppas det var okej. Tack för att du uppmärksammade det.

den sågs på ok fitja igår eftermiddag......ganska bitig kille såg svensk ut som körde den, verkade rätt nervös.....saknade reggplåt och lätt tok mkt.

(tror iaf att de va den)

den sågs på ok fitja igår eftermiddag......ganska bitig kille såg svensk ut som körde den, verkade rätt nervös.....saknade reggplåt och lätt tok mkt.

(tror iaf att de va den)

Låter som den jag såg ikväll. Jag tog ett kort på föraren. Man ser ansiktet ganska bra. Jag har försökt ringa/smsa HanoiRocker om det.

Jag lägger inte upp den offentligt ifall det inte är en tjuv jag fotat. Ingen av oss vill väl råka bli uthängda som mc-bovar bara för att vi råkar ha tappat en regskylt. :hej

OBS: HOJEN ÄR TILLBAKA HOS ÄGAREN
Men jag låter bilden som togs, medans den var på vift, ligga kvar.

Bild.

lG1Th.jpg

Maskerad så att vi inte pekar ut någon oskyldig.
Ifall det är du på bilden och inte har något med detta att göra så pm:a mig gärna så plockar jag bort den.

Last edited:
Framskärmen är iaf samma och ganska udda. Nåt annat kännetecken förutom enduroskärm?

Visa fejset. Man är ändå oskyldig tills man blir dömd.

Last edited:
Hojen hittades av polisen på mc donalds i västberga. Vet inte om era tips var det som ledde dom dit men en glad mc åkare i Sthlm har fått sin hoj tillbaka. Så ser ni mig ute på vägarna igen tuta på mig och säg hej.

En fråga dock. Hur skall jag göra nu med hojen pga av typen av hoj. Borde den in på service och vad gör försäkringsbolaget?

jag menar hojen kan vara körd hur som helst hur vet jag att hojen inte kommer rasa vilken dag som helst? Däcken helt slut drev och kedja helt slut. Hur har ni andra gjort?

Tack för all hjälp och jag lovar att jag ska hålla mer koll på denna tråd och hjälpa er andra och förhoppningsvis kan vi tillsammans sätta dit dessa jävla loosers som måste begå brott. Jag bara önskar att polisen låser in dom för resten av deras liv.

Tack och God natt/morgon

Det mest uppenbara borde du väl kunna se själv. däck, drev/kejda, kostmetiska skador osv.

Riktigt kul att du fick tillbaka hojen i vad som verkar vara schysst skick(med tanke på att du inte skrivit att den var ett vrak nu). :tummenupp

Hojen hittades av polisen på mc donalds i västberga. Vet inte om era tips var det som ledde dom dit men en glad mc åkare i Sthlm har fått sin hoj tillbaka. Så ser ni mig ute på vägarna igen tuta på mig och säg hej.

En fråga dock. Hur skall jag göra nu med hojen pga av typen av hoj. Borde den in på service och vad gör försäkringsbolaget?

jag menar hojen kan vara körd hur som helst hur vet jag att hojen inte kommer rasa vilken dag som helst? Däcken helt slut drev och kedja helt slut. Hur har ni andra gjort?

Tack för all hjälp och jag lovar att jag ska hålla mer koll på denna tråd och hjälpa er andra och förhoppningsvis kan vi tillsammans sätta dit dessa jävla loosers som måste begå brott. Jag bara önskar att polisen låser in dom för resten av deras liv.

Tack och God natt/morgon

jag har inte sett hojen ännu då jag är på semester men vi får se när jag kommer hem hur allt ser ut

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan