Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
den sågs på ok fitja igår eftermiddag......ganska bitig kille såg svensk ut som körde den, verkade rätt nervös.....saknade reggplåt och lätt tok mkt.
(tror iaf att de va den)
Upp med bilden då så vi får se!
Hojen hittades av polisen på mc donalds i västberga. Vet inte om era tips var det som ledde dom dit men en glad mc åkare i Sthlm har fått sin hoj tillbaka. Så ser ni mig ute på vägarna igen tuta på mig och säg hej.
En fråga dock. Hur skall jag göra nu med hojen pga av typen av hoj. Borde den in på service och vad gör försäkringsbolaget?
jag menar hojen kan vara körd hur som helst hur vet jag att hojen inte kommer rasa vilken dag som helst? Däcken helt slut drev och kedja helt slut. Hur har ni andra gjort?
Tack för all hjälp och jag lovar att jag ska hålla mer koll på denna tråd och hjälpa er andra och förhoppningsvis kan vi tillsammans sätta dit dessa jävla loosers som måste begå brott. Jag bara önskar att polisen låser in dom för resten av deras liv.
Tack och God natt/morgon
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |