CooperCorgi
Medlem
Hittade ingen aktuell tråd om 690 supermoto så jag försöker här.
Efter en trevlig säsong på naked så vill jag nu ut på grusvägar och ut i terrängen. Då en smidig hoj är prio så föll valet på encylindrigt och över 600cc. Det i sin tur ger mig valet mellan 690 och 701. ?
Är grövre (Dunlop Mutant eller liknande. Kanske Continental TKC 80) däck på en motard ens värt? Jag tycker just motarderna är så snygga! ? kommer säkert bli mest väg ändå, men vill ha möjligheten att hänga på adventurehojarna utan att behöva vända bara för att asfalten tar slut.
Från vilket år fanns 690 med ABS?
Vilket år blev chassiet/sitthöjden lägre på 690 och 701?
Efter en trevlig säsong på naked så vill jag nu ut på grusvägar och ut i terrängen. Då en smidig hoj är prio så föll valet på encylindrigt och över 600cc. Det i sin tur ger mig valet mellan 690 och 701. ?
Är grövre (Dunlop Mutant eller liknande. Kanske Continental TKC 80) däck på en motard ens värt? Jag tycker just motarderna är så snygga! ? kommer säkert bli mest väg ändå, men vill ha möjligheten att hänga på adventurehojarna utan att behöva vända bara för att asfalten tar slut.
Från vilket år fanns 690 med ABS?
Vilket år blev chassiet/sitthöjden lägre på 690 och 701?