Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Troligen är inte gafflarna helt paralella/riktade. Hur gjorde du när du drog åt hjulet fram ? Bara smackade dit axeln, drog åt och körde ? Min gissning är att det var det du gjorde. Eller så var du inte tillräckligt noggrann när du 'riktade'.Japp bytt både fram och bak =(
Verkar som tipset hjälpte. Dock tycker jag att du överdriver arbetet med att få gafflarna ||Troligen är inte gafflarna helt paralella/riktade. Hur gjorde du när du drog åt hjulet fram ? Bara smackade dit axeln, drog åt och körde ? Min gissning är att det var det du gjorde. Eller så var du inte tillräckligt noggrann när du 'riktade'.
***massa bra grejer***
.
....Dock tycker jag att du överdriver arbetet med att få gafflarna ||.....
Så länge du inte börjar rycka i mittenbenet så![]()
Men en liten fråga - om man nu har problem med högerbenet (efter vurpa, för mycket schottis, spelat fotboll med junior och försökt slå Ronaldinho-frisparkar trots att man är alldeles för gammal för det eller vad det nu kan bero på) är det då inte bättre att bara sätta sig lugnt ner och ta en extra klunk eller två av den där immande pilsnern i stället ? Att rycka i benet som du föreslår, kan inte det förvärra dom problem man redan har ?
Edit: Och så slog det ju mig så här i efterhand.... Den här tråden handlar ju då om KTM - ett under av finmekanik och precision - och som då kräver lite speciell behandling. Du snackar ju helt uppenbart om Tisses-hund-skäller-när-man-säger-det märket.![]()
.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti