KTM 690 Smc 2008

skulle det nu finnas 2 st som vill bli av med sina hojjar från 2010 till bra pris så kan den andra skicka pm till mig :tummenupp
 
ja det lutar nog åt en ny. dom stackars 10 som kommit ut begagnade på blocket blir inte många kronor billigare i slutändan, iaf inte när man vill kompletera med div bra och ha grejjer :tummenupp

Jo jag fick ett bra pris på min ny, 90 med acra slipon och mapp sen lite diverse små grejor.
på lelles.
Annars blir det väl ca 86 papp nu med grejorna som är måsten på hojen.
Jag startade aldrig min med orginal grejorna.
 
Gått och blivit student så det blir tyvärr omöjligt att ha kvar min 09a med drygt 400 mil på mätaren, kom och köp! :)
 
Blinkers bak

Hur många watt är det på blinkers bak? måste byta någon som har tips på sjysta blinkers max 60mm fast helst 50mm;ers så inte Akrat tar död på dom.
 
Letar efter en tailtidy till min SMC. Jag vet att det finns på nätet utanför Sverige.
Men jag vill handla av åf här hemma.
Men VAR?
 
Styrlager

Är det någon som har haft problem med styrlagret?

Jag ska byta mina lager, men tycker det är dåligt att man ska behöva byta efter ca 700 mil.
 
Hej alla glada!
Sitter så här i väntan på våren och funderar på att skaffa motard till sommaren.

Men har lite frågon angående KTM 690.
Vad är det för skillnad på en Duke och SMC ?
Vilken är roligast att köra?
Säg att man skall ut och åka en lite längre sträcka någon dag mer än att leka runt i stan på slangen vilken fungerar bäst då?
Och vilken åker man lättast på slangen med? :yoparty


Hur är det med service intervaller på dem?
Tack på för hand!
 
Hej alla glada!
Sitter så här i väntan på våren och funderar på att skaffa motard till sommaren.

Men har lite frågon angående KTM 690.
Vad är det för skillnad på en Duke och SMC ?
Vilken är roligast att köra?
Säg att man skall ut och åka en lite längre sträcka någon dag mer än att leka runt i stan på slangen vilken fungerar bäst då?
Och vilken åker man lättast på slangen med? :yoparty


Hur är det med service intervaller på dem?
Tack på för hand!

Jag lägger min röst på SMCn.
Duken har avgassystemet draget under hojen vilket inte är speciellt bra om du vill köra i trappor, hoppa, eller bröta på grusvägar.
Serviceintervallen ligger på 500mil på hojar innan 2010, de nyare har 750mil.
 
Jag lägger min röst på SMCn.
Duken har avgassystemet draget under hojen vilket inte är speciellt bra om du vill köra i trappor, hoppa, eller bröta på grusvägar.
Serviceintervallen ligger på 500mil på hojar innan 2010, de nyare har 750mil.

Tack för svar!
Precis det jag lurade lite på med att det är dumt att ha avgassystemet där om man ska leka lite mera.
Men är det någon effektskillnad mellan dem?
 
Nu börjar jag få resfeber, eller KTM-sjukan som polarn som ska med och hämta hojen kallade det. Imorgon vid ca 04:30 lämnar vi gården och kuskar ner mot skövde för att vara där vid ca 12:00. Kanske är hemma igen redan 21:00 då, vore ju gött.
 
Är det någon som har haft problem med styrlagret?

Jag ska byta mina lager, men tycker det är dåligt att man ska behöva byta efter ca 700 mil.

Jag fick anmärkning på det när jag hade min inne på 750 mila. Det var inte slut men efter nästa säsong var det dags tyckte han.

Lajjar du också mycket på framhjulet?
 
Back
Top