Tack för svar!
Precis det jag lurade lite på med att det är dumt att ha avgassystemet där om man ska leka lite mera.
Men är det någon effektskillnad mellan dem?
Jag har inte koll på om det är någon effektskillnad faktiskt...
Kolla www.KTM.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar!
Precis det jag lurade lite på med att det är dumt att ha avgassystemet där om man ska leka lite mera.
Men är det någon effektskillnad mellan dem?
Jag har inte koll på om det är någon effektskillnad faktiskt...
Kolla www.KTM.se
Är väl ingen skillnad på effekt förutom 680 duke R som har lite mer.
Det har du nog rätt i.

Jag fick anmärkning på det när jag hade min inne på 750 mila. Det var inte slut men efter nästa säsong var det dags tyckte han.
Lajjar du också mycket på framhjulet?
Hej alla glada!
Sitter så här i väntan på våren och funderar på att skaffa motard till sommaren.
Men har lite frågon angående KTM 690.
Vad är det för skillnad på en Duke och SMC ?
Vilken är roligast att köra?
Säg att man skall ut och åka en lite längre sträcka någon dag mer än att leka runt i stan på slangen vilken fungerar bäst då?
Och vilken åker man lättast på slangen med?
Hur är det med service intervaller på dem?
Tack på för hand!

Jaha då var street triple´n såld..............
och en Ktm 690smc 2011 + lite lull lull beställd..........
leverans om tre veckor de är lång tid det!!!
visserligen är det ju inte väder för hojåka=Svinkallt
men man vill ju ha den i garaget!!!!
Såg att vissa har köpt R&G Tailtidy till era hojar vad fick ni betala för era?
och vilka blinkers ska man ha när man har acrapovic monterat?

Nu är vi hemma, Katie och jag.
Ricken for från Östersund vid 02:00 och plockade upp mig här 04:00 i morse. Kändes lite konstigt att lasta hoj i -30ºC...
10:30 rullade vi in på MC-Kompaniet i väring och plockade upp hojen, 1.5h tidigare än vad eniro trodde. Dom kör nog inte VW-buss med KTM-klistermärken när dom gör sina tidsuppskattningar.
20:00 var vi här hemma igen, så här är hon, Katie:
![]()
![]()
Heeeelvete vilket ljud det var i akra-pipan. Kommer nog dra igång ett par billarm i sommar![]()
Ja den låter nåt överjävligt utan dB-killer! Jag klarade bara av en dag utan killer.
Bara att snygga till rumpan på Katie nu då.![]()

Mmm, får kika på någon tailtidy till den, den där moppestänkan måste ju bort
Får se hur länge jag orkar köra utan killer...

Mmm, får kika på någon tailtidy till den, den där moppestänkan måste ju bort
Får se hur länge jag orkar köra utan killer...
Jaha då var street triple´n såld..............
och en Ktm 690smc 2011 + lite lull lull beställd..........
leverans om tre veckor de är lång tid det!!!
visserligen är det ju inte väder för hojåka=Svinkallt
men man vill ju ha den i garaget!!!!
Såg att vissa har köpt R&G Tailtidy till era hojar vad fick ni betala för era?
och vilka blinkers ska man ha när man har acrapovic monterat?
Jag köpte biltemas diod blinkers, de som kändes bäst av alla jag känt på.
Sen bara ta bort bög läppen och montera skylten direkt på.
hehe viste inte vart man läste dom =) tackar
aha kanon får du inte in vatten i luftfiltret då? tänkte själv prova med det fast någon form av kant i framändan. Har du någon bild på hur du gjort? vilket filter kör folk med här?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |