KTMgubben
KTMgubben
Går väl att räkna ut av texten![]()
![]()
Läge 2 som gäller![]()
hehe, bara skojjar. Jag vill ju också ha en trimknapp på min hoj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Går väl att räkna ut av texten![]()
![]()
Läge 2 som gäller![]()
He he vågar du på att köpa en hitlerkälke eller satsa på ett italienskt fullblod istället!![]()
Då borde väl de med enduron ha samma fel?
Mm, det är faan knepigt att välja...
Tror 690 är roligare att busa med, men en Hyper S är "mer" hoj.
Sådär nu e akrat på & mappad, går ngt bättre...
Men nu låter den som en hoj ska låta![]()
Ni som har Akra, har ni tagit ut insattsen i slipon:et???
Tycker den låter rätt mkt men den insatt.
Insatts?![]()
![]()
Han kanske menar DB-killer.
Insatts?![]()
![]()
Haha... jo jag förmodade det, men den lägger man undan tills besiktningen![]()
nästa vecka får man hem henne![]()
akra och mappad
strypningen borta
nerdrevad fram![]()

De ska låta![]()
De är en säkerhetsåtgärd,
För andra så dom kan flytta sig....![]()

Haha... jo jag förmodade det, men den lägger man undan tills besiktningen![]()
Vad du på Donken vid Sveavägen förra onsdagen??
Misstänker det, tyckte jag såg en svart 690 som åkte "hemåt", den lät som en "säkerhetsåtgärd"![]()
Hahaha!!!
Vad säger man...
Har du ens sett, hört, kört en Hyper S, eller en KTM 950 SM för den delen?
Har redan valt bort 950:n och Megamoto:n!
Det enda relevanta test jag har läst var i tidningen BIKE, där 950:n vann över ovan nämnda hojar. Men där lades vikt på saker som inte är viktiga för mig. I vilket test "dissades" Hypern och varför? En spec är inte ett test, eller ett vettigt underlag för att bedömma en hoj.
Baserar du alltid dina åsikter på andras åsikter?
Kan bara råda dig att upplysa dig själv innan du försöker "upplysa" andra...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |