mj00dmixer
Ny medlem
Jo det kan den.
squeeze out a cleaveland steamer on my cheast

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo det kan den.
Så då var det min tur efter några mil bilande så hämta jag den första begagnade 690 SMC'n![]()
Tack för den goda o seriösa affären du SH'are och blocket.se![]()
Hojen är som ny och under 100 mil,priset hemligt bra.?
Någon som tittat på strypningarna i 1-2.an som där stått nåt om i forumet?
Vad är detta????
Vad är detta????
Bara ca 2h kvar sen hämtar jag min nya 690![]()
![]()
![]()
![]()
HA HA!! ja de sög ju lite med med ett inbetalningskort på 3200: från farbror Polis![]()
innan man ens kört 10mil med nya hojen![]()
HA HA!! ja de sög ju lite med med ett inbetalningskort på 3200: från farbror Polis![]()
innan man ens kört 10mil med nya hojen![]()
Hur enkelt som helst bara att åka 71km/h på 50 väg![]()
Någon som tittat på strypningarna i 1-2.an som där stått nåt om i forumet?
grattis...
redan folk som säljer dem ??![]()
strypningen sitter enligt dem på Jonte engdahl i 2an o 3an .. märks när man ska försöka powerwheela ...
ska få mina bortplocka nu när den är inne för renovering![]()
skulle vilja veta hur mö ni betalat för era hojar så man vet om man får till ett bra pris
Ska bli spännande och se om det gör nåt eller inte med strypningen.
Sa Jonte nåt om att där blir nån skillnad?
Läser lite här o var,blir inte klok på om det gör på sig nåt eller inte.
tror det kommer göra skillnad !!
det var Anders Eng, säljaren som sa det .. men har inte riktigt koll på det!!
fick det förklarat som att när man ska dra på i 2an o 3an så stryper den i botten så det blir inget klös .. för strypt får jag inte upp den med powerwheelie ... 1an lyfter den direkt , men i 2an så händer inget ..
fick domen idag .. ny sving och bakfälg .. 14 000:- går reparationen på .. tur den är helförsäkrad... tydligen kostar orginalblåset riktigt me flis
![]()
men kommer få den utan strypning och med Acrat...
Tänkte passa på att skriva lite här...
Var ute och körde på motorvägen idag, körde ca 100. Så tyckte jag det var en bra idé och gasa fullt. Ökade till ungefär 120 sen så hände det något, började bluddra. Släppte på gasen och började motorbromsa ett tag och kolla läget. Växlade ner och försökte accelerera hårt men den vägrade. Från 0-3000 varv funkar det rätt så bra, men mellan 3500-4000 så är den helt död. Vad fan har hänt egentligen? Har inte varit inne på 100 mils service.
![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |