Vi åkte på Tuvängen i Södertälje.
Jag kommer fan! Några speciella tider eller bara lördagar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi åkte på Tuvängen i Södertälje.
ser grymt ut är de bildämpare?
Borde man inte få dålig markfrigång med en sån klump under motorn?
Edit: Grymt snygg hoj![]()
markfrigången är samma som med originaldämparen.
hojen är inte om-mappad än, det måste väl gå att anväda säg acra-mappningen eller? kan väl inte skilja så mycket? eller?
/mvh erik
Kan du wheela med din duke än ?![]()
Haha! Jag är nybörjare. Just nu är den 25kw strypt men jag har inga problem med att koppla upp den på tvåan och köra en kanske 30 meterhaha!
Imorgon så ska jag åka iväg och ta bort strypningen, förhoppningsvis åker akrapovic helsystem och k&n-filter på också. Kommer nog bli en jevla skillnad haha! Hur går det med din? Visst är Duken helt underbar?!
Det här är vad jag har fått lära mig (men observera att jag KAN minnas fel, så kolla med ett proffs!). Om man går från mycket dämpning till öppet system med originalmapp så händer inte så mycket med motorn. Om man däremot går från öppet-mappning och sätter dit originaldämp så brinner motorn upp. Alltså borde han kunna köra med den nya dämparen men utan att han får så mycket mer effekt.
En Acra-mapp borde nog funka, trots allt är det ju t.ex. samma mappning för Acra till SMC:n med och utan db-killer. Trots att det är skillnad i motstånd.
Okej! min e också stryp men kommer iaf 1 2 3 4 kanske 600 meter. Jag tycker den går bra. En grej som jag inte gilla var att framlampan åkte av när jag körde, rätt kasst att det ska hända sånt tycker jag! Hur går din då? vad har du varit uppe i för hastighet och har du nått gasres i ettan? Tänkte bara kolla om dom går lika.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |