Ktm 660 ?

Clason

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
525 zx9 zx10
Jag tänkte höra om nån har koll på hur man kopplar bort brytaren som är till stödet? Har hört nått om att det är två kablar under tanken/sadeln nån som vet . Clason

Är det automatisk stödnedfällare på KTM? :D

Vad är det för kontakt? Nu blev jag nyfiken.
:eek:

en kontakt som bryter strömmen om stödet fälls ner när motorn är igång, jag tog bort min jävligt snabbt för jag orkade inte låta cykeln stå mot en vägg å varmköra!

Låt inte hojen stå och varmköra för länge. Nämner inga namn på ägaren till hojen eftersom det hela är så pinsamt :slicka , men på Åland i påskas var det en 625 som började koka under varmkörningen.

Jag låter den stå ca 2 min så jag får på mig hjäm,glasögon,handskar!

Pasi skrev:
Låt inte hojen stå och varmköra för länge. Nämner inga namn på ägaren till hojen eftersom det hela är så pinsamt :slicka , men på Åland i påskas var det en 625 som började koka under varmkörningen.

:crash

ja, det var kul det!

Pasi skrev:

Berätta!!
Jag var ju där men såg inget?
Vem var klantarslet?
:rofl

motardnisse skrev:
en kontakt som bryter strömmen om stödet fälls ner när motorn är igång, jag tog bort min jävligt snabbt för jag orkade inte låta cykeln stå mot en vägg å varmköra!
Då måste det vara fel på din hoj! Kontakten känner bara om stödet är nere och om växeln är i å kopplingen släpps dör motorn! Men jag kan ju ha fel :confused: Jag var ju oxå nybörjare en gång och då hade man ju KTM :o På den var det stödkontakt å den funka som dom ska alltså hindra körning med stöd nere!

//Anders

Krattan skrev:
Då måste det vara fel på din hoj! Kontakten känner bara om stödet är nere och om växeln är i å kopplingen släpps dör motorn! Men jag kan ju ha fel :confused: Jag var ju oxå nybörjare en gång och då hade man ju KTM :o På den var det stödkontakt å den funka som dom ska alltså hindra körning med stöd nere!

//Anders

Motorn går inte att starta med stödet ute... Värdelös konstruktion! :fakta Det första jag plockade bort på hojen nästan, iaf efter strypningarna.

Krattan!!

Du har fel, växeln är inte inblandad utan motorn stängs direkt när stödets fälls ner.

/H

Ebbe skrev:
Motorn går inte att starta med stödet ute... Värdelös konstruktion! :fakta Det första jag plockade bort på hojen nästan, iaf efter strypningarna.
Muhahhhaaaahhahah!!!! KTM det enda märket som går bakåt i utveklingen :tummenupp

//Anders

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...