Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pasi skrev:Låt inte hojen stå och varmköra för länge. Nämner inga namn på ägaren till hojen eftersom det hela är så pinsamt, men på Åland i påskas var det en 625 som började koka under varmkörningen.
Pasi skrev:Låt inte hojen stå och varmköra för länge. Nämner inga namn på ägaren till hojen eftersom det hela är så pinsamt, men på Åland i påskas var det en 625 som började koka under varmkörningen.

Brodde skrev:Berätta!!
Jag var ju där men såg inget?
Vem var klantarslet?
![]()

Då måste det vara fel på din hoj! Kontakten känner bara om stödet är nere och om växeln är i å kopplingen släpps dör motorn! Men jag kan ju ha felmotardnisse skrev:en kontakt som bryter strömmen om stödet fälls ner när motorn är igång, jag tog bort min jävligt snabbt för jag orkade inte låta cykeln stå mot en vägg å varmköra!
Krattan skrev:Då måste det vara fel på din hoj! Kontakten känner bara om stödet är nere och om växeln är i å kopplingen släpps dör motorn! Men jag kan ju ha felJag var ju oxå nybörjare en gång och då hade man ju KTM
På den var det stödkontakt å den funka som dom ska alltså hindra körning med stöd nere!
//Anders
Det första jag plockade bort på hojen nästan, iaf efter strypningarna.Muhahhhaaaahhahah!!!! KTM det enda märket som går bakåt i utveklingenEbbe skrev:Motorn går inte att starta med stödet ute... Värdelös konstruktion!Det första jag plockade bort på hojen nästan, iaf efter strypningarna.
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |