Tjena, jag har ett jävligt irriterande problem och undrar om fler har samma problem.
Det är så att det gnisslar om min hoj när jag sätter mig på den och gungar liksom, jag antar att det kommer från bakfjädringen och undrar om det finns nåt botemedel?
Mvh Martin
Det är så att det gnisslar om min hoj när jag sätter mig på den och gungar liksom, jag antar att det kommer från bakfjädringen och undrar om det finns nåt botemedel?
Mvh Martin
