Ktm 660

i8lusaka

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2005
Ort
johannesburg
Hoj
ZX10R 2009
Så var transformeringen klar bort med den fula skrapade och bubbelklistermärks fulla oranga plasten och på med den svarta.
Lite annat bling blev det med och ny grafik kommer så småningom.
 

Bifogat

  • 03042009uy022.jpg
    03042009uy022.jpg
    25.6 KB · Visningar: 89
  • 02042uytuytutu009015.jpg
    02042uytuytutu009015.jpg
    43.8 KB · Visningar: 84
  • 020420ytftftfftf09016.jpg
    020420ytftftfftf09016.jpg
    43.1 KB · Visningar: 87
  • 0304200jygjhgjhgh9024.jpg
    0304200jygjhgjhgh9024.jpg
    24.9 KB · Visningar: 93
  • 030420090yjtryr23.jpg
    030420090yjtryr23.jpg
    26.4 KB · Visningar: 82

Ktm-mangan

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
KTM 950 SM 06 såld,ktm 660-06såld,Superduke -08
Coolt! man får gratulera då :)
Släng gärna upp en bild.. alltid kul

Ja jag får jobba på det,inte så haj på det här me o ladda upp bilder,men nu har det blivit några mil sen i lördags,skitsköj men det här kickandet tar nog lite tid o lära sej,startar ju aldrig på första kicken alltid tredje ibland fler men det är väl jag som har fel teknik.:)
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
Ja jag får jobba på det,inte så haj på det här me o ladda upp bilder,men nu har det blivit några mil sen i lördags,skitsköj men det här kickandet tar nog lite tid o lära sej,startar ju aldrig på första kicken alltid tredje ibland fler men det är väl jag som har fel teknik.:)

sitter du på hojen eller står brevid? Ja sitter oftast..om ja inte har kört hojen på ett tag så använder jag chocken...drar in kompspaken och kicker ner hela vägen, släpper upp kicken, känner på kompspaken att motståndet e noll, drar igenom hårt och bestämt...brukar oftast starta på första!

det blir bättre me tiden haha du får in känslan!
 

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Ort
på en ö...
Hoj
monark
Nu har vi varit ute och gasat i helgen och igår kväll, ganska ont om hojar ute, är ju världens kanonväder idag också så ut och kör med er!!!

Den enda vi träffa på var nån skitgrym:yoparty kille på budhoj som ville impa på oss genom att upprepade gånger köra mot mötande trafik på bakhjulet, skitcoolt ba yeaaahh motherfucker!!! :rolleyes:

Några bilder på flottan i värsterorts ballaste moppeklubb!:tummenupp
 

Bifogat

  • 20090404b.JPG
    20090404b.JPG
    125.6 KB · Visningar: 114
  • 20090404.JPG
    20090404.JPG
    149.5 KB · Visningar: 110
  • 20090404a.JPG
    20090404a.JPG
    98.2 KB · Visningar: 102
  • 20090404c.JPG
    20090404c.JPG
    101.7 KB · Visningar: 99
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Mmmm va bra då kommer kanske minst 1 av er bli av med hojen, sudda ut regnumret helst!
 

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Ort
på en ö...
Hoj
monark
Kom precis tillbaka efter en bombrepa runt stan, nu tittar visst korden fram på bakhjulet så jag måste ha nya däck till påskhelgen, vad kör ni på??
Tips på bra ställe i stockholm med hyfsade priser?
 

Ktm-mangan

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
KTM 950 SM 06 såld,ktm 660-06såld,Superduke -08
gratulerar till ett bra val:tummenupp hade en sånn innan kanon kul men varför bytade du bort 950n eller de kanske du inte gjorde?

Jag tycker det e skikskoj o prova på hojjar,har ju haft 950in 2 säsonger,väldigt roligt hoj det med,men hinner inte med o köra så mycket och långt nuförtiden så då passa en 660 perfekt:)
 

Bifogat

  • ktm1.jpg
    ktm1.jpg
    93.6 KB · Visningar: 72
Last edited:

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Kom precis tillbaka efter en bombrepa runt stan, nu tittar visst korden fram på bakhjulet så jag måste ha nya däck till påskhelgen, vad kör ni på??
Tips på bra ställe i stockholm med hyfsade priser?

Jag kör Michelin Pilot Power 2ct på min, bytte till dem i höstas, och de funkar perfekt för gatbruk tycker jag.

Beställde mina från hojdäck.se, och det funkade riktigt smidigt.

Annars har ju RoLLERs MC däck och sådant. Ligger i Frihamnen men skickar också, och Roller är ju inte alls någon dum person att sponsorera med lite handel. Hans filmer rockar ju! :yoparty
 

Thrill

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2009
Ort
Järfälla
Hoj
Yamaha Sr 400
Nu har vi varit ute och gasat i helgen och igår kväll, ganska ont om hojar ute, är ju världens kanonväder idag också så ut och kör med er!!!

Den enda vi träffa på var nån skitgrym:yoparty kille på budhoj som ville impa på oss genom att upprepade gånger köra mot mötande trafik på bakhjulet, skitcoolt ba yeaaahh motherfucker!!! :rolleyes:

Några bilder på flottan i värsterorts ballaste moppeklubb!:tummenupp

Yeaaah snart kanske jag får joina !:banana
 

Vegaard

Åker hellre än bra...
Gick med
9 Apr 2009
Ort
Götet
Hoj
KTM 660 Aprilia DD
Jag funderar på köpa en KTM 660 04-06.

Är det något jag skall vara extra uppmärksam på när jag åker runt och tittar på utbudet?
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
mitt bromsljus funkar inte. I den där broms ljus hållaren eller vad man ska säga va det är (gråa saken lampan sitter i) har ju 3 hål där kablar kan gå in men jag har bara 2 kablar:S ska det va så eller har jag en för lite? och om det inte är det finns det nån säkring då som bara går till broms ljuset? för alla andra lampor funkar:S. det är en 05as modell.
 

Blackbox

Snigel
Gick med
9 Apr 2009
Ort
stockholm
Hoj
08 660r
Nu har vi varit ute och gasat i helgen och igår kväll, ganska ont om hojar ute, är ju världens kanonväder idag också så ut och kör med er!!!

Den enda vi träffa på var nån skitgrym:yoparty kille på budhoj som ville impa på oss genom att upprepade gånger köra mot mötande trafik på bakhjulet, skitcoolt ba yeaaahh motherfucker!!! :rolleyes:

Några bilder på flottan i värsterorts ballaste moppeklubb!:tummenupp



Hmm kan ni ha va vart på väg ut till Ekerö kanske??:hihi
 

Rolfmeister

Medlem
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
2013, Kawasaki zx6r
Last edited:
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top