M@tte
Medlem
Jag körde 172 med acraslipon och rallykam och bänkning visade att den gick väldigt fett på fullgas. Så 168 har jag beställt.
Ännu en anledning att gå ner några snäpp. Så mao borde man vara ganska safe om man kör med ett 168 då. Tackar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde 172 med acraslipon och rallykam och bänkning visade att den gick väldigt fett på fullgas. Så 168 har jag beställt.
Får bli ett 'beror på' svar Om du plockat bort SASen så kör du inåt h-e för snålt och bör bestycka om omedelbums. Om du inte plockat bort SASen så bör du göra det omedelbums eftersom kolla-blå-färgs-tricket inte funkar med den kvar. Om du dessutom får för dig att bänka någon gång så måste SASen vara borta innan dess eftersom det inte går att mäta lambda annars.Mitt avgassystem är helt blått ända ut till ljuddämparna, har väl med blandningen o göra eller? Är det för att det är lite kallt ute ännu?
Är det nåt att oroa sig för?
Hojjen e helt original.
Får bli ett 'beror på' svar Om du plockat bort SASen så kör du inåt h-e för snålt och bör bestycka om omedelbums. Om du inte plockat bort SASen så bör du göra det omedelbums eftersom kolla-blå-färgs-tricket inte funkar med den kvar. Om du dessutom får för dig att bänka någon gång så måste SASen vara borta innan dess eftersom det inte går att mäta lambda annars.
Har nu bytt olja i hojen.
Men hur ska nivån vara i det lilla "fönstret"
Jag har startat hojen och låtit oljan blivit varm, har sedan stängt av den och låtit den stå i ca 5min. Och då är olje nivån mitt i mellan dom båda sträcken.
Är det bra så eller ska jag pyttsa i lite till?
Har ett problem pa min 660, det ar att bromsljuset pa handbromsen aktiveras valdigt sent, det dar klicken nar det aktiveras kommer valdigt langt in, da bromsen redan for lange sen aktiveras...Sitter ju en skruv dar, men det hjalper inte, finns det fler tips
Ok, har ej plockat bort SASen så då går det med andra ord inte o se på färgen om blandningen e rätt. Får väl kanske plocka bort den vid nåt tillfälle. Tillsvidare får jag lita på att blandningen e som den ska, den går ju bra och är som sagt helt original. Blev bara lite nojjig med ny hoj, systemet ska väl ha gyllenbrun färg iallafall efter kröken normalt.
Tackar för svaren !
å så tog det si så där 100 kick för att komma hemma
nån som kan hjälpa mig med luft bensin blandnings skruven
jag fick en dum idea att pilla på den och blev dumt förvånade av att den inte gick som den skulleå så tog det si så där 100 kick för att komma hemma
![]()
hur hitta jag läget där det är som bäst? länka gärna
att vattnet i kylan blev ganska varmt kan ha nåt med min blandning å göra?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |