Någon som har erfarenhet av att sätta dubb däck på orginalfälgarna på en 660?
Går det?
Och hur är det att köra med?
Vet ej om det var PLM som försökte sälja sina tidigare??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har erfarenhet av att sätta dubb däck på orginalfälgarna på en 660?
Går det?
Och hur är det att köra med?
Köpte sliders igår o började montera, fram gick det ju bra men undrar lite hur jag ska göra där bak. Ska jag borra ett hål i muttern eller finns det nån annan mutter man ska ha? Nån som har monterat?
Det följer en mutter med som har hål i sig i sliderspaketet. Fick inte du med den?

Någon som har erfarenhet av att sätta dubb däck på orginalfälgarna på en 660?
Går det?
Och hur är det att köra med?
Fram fick jag det, men inte bak![]()
Undra om jag fick rätt bak då, förpackningen var sån där inplastad o det ser inte ut att saknas nåt där.
Kanske funkar o borra ett hål bara
Frågan e bara om hållfastheten på muttern försämras ?

Någon som har erfarenhet av att sätta dubb däck på orginalfälgarna på en 660?
Går det?
Och hur är det att köra med?
Var grejorna i en påse eller var de inplastade tillsammans med en kartongbit?
Gissar att du fått fel, antagligen har du fått till superduken. De ska inte ha art.nr. 61003046000
Rätt artnr. är 54803046100
Ok tackar för hjälpen, ska kolla när jag kommer hem. Dom var vakuminplastade med kartongbit. Antagligen har jag fått fel, de e ju Lelles !

Ok tackar för hjälpen, ska kolla när jag kommer hem. Dom var vakuminplastade med kartongbit. Antagligen har jag fått fel, de e ju Lelles !
nån som ha gjorde hemmagjorda sliders (crash pucks) ? måtten för både fram och bak vore trevligt
Ny medlem ikväll, köpte 660 -04 igår, log som fan idag när ja fick gasa lite!
Hej på er glada! va gör ni för att stilla abstinesen....
eller kör ni ändå?
det var blött, salt, samt halt på asfalten när ja va ute i em. fick tvätta me varmvatten för at va säker på att det försvann...
Ny medlem ikväll, köpte 660 -04 igår, log som fan idag när ja fick gasa lite!
Hej på er glada! va gör ni för att stilla abstinesen....
eller kör ni ändå?
det var blött, salt, samt halt på asfalten när ja va ute i em. fick tvätta me varmvatten för at va säker på att det försvann...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |