Ktm 660

Måste tyvärr lämna avsked från 660-tråden (och motard sektionen) :-/
660´n säljs till förmån för ny sporthoj.

Så om nån är sugen på en väldigt fin 05´a, sök på köp o sälj.

Ha det!

/Niklas

Last edited:
isse skrev:
2300146 Måste tyärr lämna avsked från 660-tråden (och motard sektionen) :-/
660´n säljs till förmån för ny sporthoj.

Så om nån är sugen på en väldigt fin 05´a, sök på köp o sälj.

Ha det!

/Niklas

Du kommer nog trilla tillbaka igen...

lite bilder på min!

Bifogat

• ktmlackad 009.jpg
    ktmlackad 009.jpg
    139.8 KB · Visningar: 118
  • ktmlackad 007.jpg
    ktmlackad 007.jpg
    111 KB · Visningar: 152
  • ktmlackad 006.jpg
    ktmlackad 006.jpg
    119.3 KB · Visningar: 127
  • ktmlackad 003.jpg
    ktmlackad 003.jpg
    126.8 KB · Visningar: 132
Tjena!
Har i dagarna inhandlat i ny 660. Grymt nöjd än så länge - tycker där e helt okej tyck i maskinen, endå e det fortfarande original blås på, men nästa löning kommer nog nyttt på :)
Min undran e (har troligtvis varit uppe innan men pallar inte leta igen om 1 miljon sidor) styling av baken på 06:an, hänger ju en ganska trisst såkallad "böga-läpp" ner under baklyset med plåt o hela kitten på. Är det någon här som byggt om - flyttat plåten osv och hur har ni isåfall gjort med blinkersen? Lite råd och dåd skulle inte sitta fel :rolleyes:

Slanga på!!

kN_KY skrev:
2334267 Tjena!
Har i dagarna inhandlat i ny 660. Grymt nöjd än så länge - tycker där e helt okej tyck i maskinen, endå e det fortfarande original blås på, men nästa löning kommer nog nyttt på :)
Min undran e (har troligtvis varit uppe innan men pallar inte leta igen om 1 miljon sidor) styling av baken på 06:an, hänger ju en ganska trisst såkallad "böga-läpp" ner under baklyset med plåt o hela kitten på. Är det någon här som byggt om - flyttat plåten osv och hur har ni isåfall gjort med blinkersen? Lite råd och dåd skulle inte sitta fel :rolleyes:

Slanga på!!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=104172

kN_KY skrev:
2334267 Tjena!

Slanga på!!

Plåten i hjulhuset och blinkersena i en låda hemma:

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=151271&d=1151734354

Hvor stor er forskjelllen på 660SMC og Duke II? Er det så mye at man vil merke det godt om man bytter fra Duke til 660?

Frick skrev:
2336257 660 toppar bara 115 orginal
enligt denna annons :hihi :hihi

http://www.blocket.se/vi/8895530.htm?ca=7_s

Vad var det där för en stjärna då:3freak Toppar 115 orginal, är det killen från Göteborg som försöker sälja igen:rofl (kommer inte ihåg hans nick) Ännu värre iofs om han inte kommer upp i mer än 170 med de grejerna på:va
Men orginalbakdäcket verkar hålla länge iaf....

Vad är toppfarten med strypgrejerna kvar i då? Den är säkert inte mer än 115 km/h å i så fall har han ju rätt. Sen beror ju toppfarten med alla hans prylar på vilken drevning han har så det kan ju säkert också vara sant.

kN_KY skrev:
2334267 Tjena!

Slanga på!!

Tog bort bögaläppen. Skylten i hjulhuset. Lödit på kabelstumpar på ett par Peguot 206 blinkers, trätt in dessa i varsin ända på ett i plaströr och skruvat fast röret med elklammer i skruvhålen där bögaläppen satt. Blev riktigt bra faktiskt.

Micke-78 skrev:
2337188 Tog bort bögaläppen. Skylten i hjulhuset. Lödit på kabelstumpar på ett par Peguot 206 blinkers, trätt in dessa i varsin ända på ett i plaströr och skruvat fast röret med elklammer i skruvhålen där bögaläppen satt. Blev riktigt bra faktiskt.
bild??

M A N G E skrev:

Kände på mig att nån skulle fråga. Tur man köpte digitalkamera igår. ÄNTLIGEN!!! :banana :banana :banana

Bifogat

• -001.jpg
    -001.jpg
    122.4 KB · Visningar: 211
  • -002.jpg
    -002.jpg
    113.6 KB · Visningar: 168
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...